آزار پنج زن و دختر در پراید جهنمی

شهروند| بار دیگر راننده پراید، متجاوز از آب درآمد. کارگر ساختمانی که در قالب مسافرکش زنان و دختران را هدف آزار و اذیت قرار می‌داد. پسر 27 ساله‌ای که در زندگی‌اش خلاف نکرده بود، در تاریکی هوا زنان و دختران را سوار خودرویش می‌کرد و آنها را آزار می‌داد. او پس از دستگیری در بازجویی‌ها به آزار و اذیت‌های سریالی‌اش اعتراف کرد و انگیزه‌اش را تامین نیاز جنسی بیان کرد.
بیست‌وششم آبان ماه ‌سال گذشته بود که پرونده‌ای از دادسرای امور جنایی به معاونت مبارزه با جرایم جنایی درخصوص آزار و اذیت راننده یک خودروی سواری ارجاع شد. در این پرونده زن جوانی از راننده یک خودروی پراید به اتهام آزار و اذیت شکایت کرده بود. در ادامه، این شاکی به پلیس آگاهی مراجعه کرد و درباره ماجرای هولناکی که برایش رخ داده، به پلیس گفت: «ساعت 21:50 دوازدهم آبان ماه ‌سال گذشته از مقابل ایستگاه متروی نوبنیاد به مقصد حکیمیه سوار یک خودروی پراید شدم. راننده پس از پیاده‌کردن دیگر مسافران از مسیر اصلی منحرف و من را به سمت جاده تلو برد و مورد اذیت و آزار قرار داد.»
با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و تجسس‌ها در این رابطه آغاز شد. ضمن تحقیقات پلیسی درخصوص شناسایی متهم، خانم دیگری به پلیس آگاهی مراجعه کرد و وی نیز در اظهارات مشابهی گفت: «ساعت 20:30 چهاردهم آذر ماه ‌سال گذشته از میدان نوبنیاد به مقصد میدان رسالت سوار یک خودروی پراید شدم. راننده کنار زیرگذر اتوبان شهید بابایی پس از درگیری فیزیکی من را مورد اذیت و آزار قرار داد و نهایتا در نزدیکی بیمارستان الغدیر پیاده‌ام کرد و متواری شد.»
 با توجه به مشخصات ظاهری متهم، تصویری از وی طراحی و در اختیار کارآگاهان قرار داده شد. با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم، در گام دوم تحقیقات پلیسی مشخص شد که فرزند یکی از مالکان خودروهای سواری که زنی میانسال است، مرتکب این جرایم شده است.


نتیجه تحقیقات انجام‌شده در اختیار مقام قضائی قرار داده شد و دستور دستگیری متهم داده شد. به دنبال آن کارآگاهان این معاونت، موفق شدند متهم را درحالی‌که از مخفیگاهش درحال خروج بود، دستگیر کرده و برای تکمیل تحقیقات مقدماتی به پلیس آگاهی منتقل کنند.
متهم در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب جرم خود بود، اما پس از مواجهه با دلایل و مدارک به دست آمده و روبه‌رو شدن با شاکی‌ها لب به اعتراف گشود و به دو فقره جرم ارتکابی اعتراف کرد. وی در بازجویی‌ها به پلیس گفت: «من 27‌سال دارم و کارگر ساختمانی هستم و هیچ سابقه خلافی در زندگی‌ام ندارم. یک بار وقتی خانمی را سوار ماشینم کردم، وسوسه شدم و دست به چنین کاری زدم. بعد از آن تصمیم گرفتم دوباره جرمم را تکرار کنم. بیشتر در ساعات پایانی روز وقتی که هوا تاریک می‌شد، این کار را انجام می‌دادم. سن‌و‌سال و ظاهر طعمه‌هایم هم برایم مهم نبود. هر خانمی را در محله خلوت می‌دیدم و اگر شرایط مناسب بود، او را مورد آزار قرار می‌دادم. انگیزه‌ام تامین نیاز جنسی بود و هیچ انگیزه دیگری نداشتم. اعتیاد هم ندارم، فقط گاهی اوقات تریاک می‌کشم.»
سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «در حال حاضر تحقیقات درخصوص شناسایی سایر جرایم مشابه متهم ادامه دارد. در ادامه تحقیقات هم از شاکیانی دیگری که توسط راننده پراید با رنگ‌های مختلف در سطح شهر تهران مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند، دعوت به عمل آمد و پس از مواجهه با متهم، سه نفر از شاکی‌ها او را شناسایی کردند.»