لاریجانی: استخراج بیت کوین از برق صنعتی خلاف قانون است

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه استخراج بیت کوین از برق صنعتی خلاف قانون است، گفت: استخراج بیت کوین برق زیادی مصرف می‌کند و همین نوع استفاده‌ها است که مجال تولید را کاهش می‌دهد و چنانچه موردی باشد باید به جد رسیدگی شود.
به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در حاشیه بازدید از شرکت صنایع چوب ایزوفام در شهرک صنعتی شمس‌آباد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره کمبود برق شهرک‌های صنعتی و استخراج بیت کوین با استفاده از برق صنعتی گفت: این اقدام خلاف قانون است چراکه استخراج بیت کوین برق زیادی مصرف می‌کند و همین نوع استفاده‌ها است که مجال تولید را کاهش می‌دهد. چنانچه موردی باشد باید به جد رسیدگی شود. قطعاً برای حل معضلات تولید‌کنندگان با وزارت نیرو مذاکره خواهم داشت.
سایر اخبار این روزنامه
مسیر حرکت بازار مسکن در تابستان 98 چگونه خواهد بود؟ بازار مسکن تحت‌تاثیر بازارهای موازی ژوبین صفاری حرف از اقتصاد نزنید «ابتکار» از برداشت‌های نامتعارف نسبت به شفافیت‌ گزارش می‌دهد شفاف‌سازی یا تخریب؟ آیا می‌توان فضای مجازی را به مکانی امن تبدیل کرد؟ دنیای شیشه‌ای آیا وعده جاری ماندن زاینده‏رود در تابستان عملی می‌شود؟ از وعده تا عمل برای زاینده‌رود گزارشی از یک تخلف آشکار در فضای مجازی تو بترس تا من بخندم! ایران خارقالعاده است و به من لبخند میزند ویلموتس: بیرانوند یک هیولای واقعی است! دونالد ترامپ و کیم جونگ اون برای سومین‏بار در منطقه غیر‏نظامی مرز دو کره با یکدیگر ملاقات کردند لاریجانی: استخراج بیت کوین از برق صنعتی خلاف قانون است فدریکا موگرینی: هفت کشور اروپایی دیگر نیز به اینستکس می‌پیوندند جدایی مرزبانی از نیروی انتظامی عبدالصمد خرمشاهی: باید تمهیدات سختگیرانه‌ای برای خرید‏و‏فروش اسلحه در نظر گرفته شود زیرساختهای اقتصادی و نقش آنها در بالندگی اقتصاد کشور