سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213


نظــــــــر مـــــردم

■ توجه به مشکلات مشاغل آزاد/ حسین قویدل: در رسانه‌ها و اخبار مرتب سخن از مشکلات بازنشسته‌ها، جانبازان و غیره می گویند ولی حرفی از مشکلات صنفی مشاغل آزاد و مغازه‌داران نمی زنند. ما هم در این کشور زندگی می‌کنیم و با هزار مشکل از بانک وام گرفته‌ایم و با افزایش بهره بانکی واقعاً توان پرداخت اقساط خود را نداریم. تحریم‌ها بر مشاغل آزاد تأثیر زیادی داشته است. دولت فکری به حال ما بازنشستگان کند.
■ حذف فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش/ جلال قهرمانی بازنشسته آموزش و پرورش: جهت دریافت فیش حقوقی خود به آموزش و پرورش مراجعه کردم که اعلام کردند که دیگر فیش حقوقی صادر نمی‌شود. می‌خواستم بگویم که با این سن و سال توانایی دریافت فیش از طریق اینترنت را نداریم. چرا صدور فیش حقوقی را حذف کرده‌اند؟
■ عدم افزایش حقوق حداقل بگیران تأمین اجتماعی/ احمد ربانی بازنشسته: اضافه حقوق امسال ما جمعاً به 200 هزار تومان هم نمی‌رسد. از مسئولان درخواست مساعدت به وضعیت ما حداقل بگیران تأمین اجتماعی را دارم.
■ طرح کاهش اجاره مسکن/ فریدون شیری: مستأجر هستم و چندسالی است که در زمینه طرح کاهش اجاره بهای مسکن تحقیق می‌کنم. جهت ارائه طرح به هر کجا که نامه‌نگاری کردم، متأسفانه همکاری نکردند لذا از مسئولان دلسوز که دنبال کاهش قیمت مسکن و اجاره بها هستند درخواست دارم با من تماس بگیرند تا طرح را ارائه نمایم.
■ خط کشی جاده‌های برون شهری/ کامبیز شیرازی: اکثر جاده‌های کشور فاقد
خط کشی مناسب جاده‌ای است. برای مثال جاده تهران به شمشک ، قوچک و فشم فاقد خط کشی است. لذا درخواست داریم این خط کشی‌های جاده‌ها را اصلاح کنند چون با این کار جلوی خیلی از تصادفات گرفته می‌شود.
■ پله برقی مترو/ سلیمان بلغار: فعالیت پله‌های برقی مترو در طول روز باتوجه به تردد افراد مسن و کم توان یکی از ضروریات محض است. امید است با نظارت مسئولان اجرایی مترو این موضوع به نحو احسن انجام پذیرد.
■ گرانی کالا/ یک شهروند: از مسئولان محترم درخواست داریم فکری به حال گرانی کالا مخصوصاً اقلام خوراکی کنید. هفته پیش یک پنیر خامه‌ای 100 گرمی به قیمت 2 هزار تومان خریدم. حالا امروز جهت خرید مراجعه کردم قیمت آن 3000 تومان است.