سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



استفاده از گاز Co به جای گاز کلر جهت تصفیه آب/ سیف الدین عبدی: دکترای شیمی دارم و مدتی هم به عنوان مسئول در قسمتی از سازمان آب کار می‌کردم. پیشنهاد می‌کنم ادارات سازمان آب جهت تصفیه خانه‌های آب به جای استفاده از گاز کلر، از گاز Co استفاده کنند. چون این گاز به وفور در هوا موجود است و هزینه زیادی هم نسبت به گاز کلر ندارد ولی به طور کلی باصرفه تر است.
استفاده از نیروهای جوان در سازمان‌های اداری/ یک شهروند: از ریاست محترم جمهوری و معاونین و مسئولان سازمان‌ها درخواست داریم که به این جوان‌ها اعتماد کنند. این جوان‌ها انگیزه‌ها و ایده‌های بسیار خوبی در سر دارند ولی همه جوره رها شده‌اند یا درحال مهاجرت به کشورهای دیگر هستند و سود تحصیل این جوانان نصیب کشورهای دیگر می‌شود.
درخواست مستمری بگیر تأمین اجتماعی/ آقای حسینی: مستمری بگیر سازمان تأمین اجتماعی هستم. چند ماه است که می‌خواستم وام یک و نیم میلیونی برای خرید فرش بگیرم ولی تاکنون موفق به دریافت آن نشده‌ام. از مسئولان محترم سازمان تأمین اجتماعی درخواست مساعدت دارم.
جمع‌آوری باجه‌های عوارض تهران - ساوه/ خانم عبدالهی: از مسئولان محترم وزارت راه درخواست داریم نسبت به جمع‌آوری آخرین باجه‌های اخذ عوارض در جاده ساوه اقدام کنند. بنا بر این بود که این طرح به صورت پایلوت انجام شود که این کار باعث تراکم ترافیک در این منطقه شده است. ضمناً اخذ عوارض در قبال چه هزینه‌ای دریافت می‌شود. جاده ساوه حد فاصل ساوه تا همدان فاقد روشنایی کافی است و آسفالت مرغوب ندارد. از مسئولان محترم درخواست مساعدت در این خصوص را داریم.
 آزمون کارشناسی ارشد دو بار در سال/ آقای صابر: برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در طول سال معادل 2 بار به صورت نیمه اول و نیمه دوم برگزار شود تا افرادی که در آزمون اول جا مانده‌اند و یا پذیرفته نشده‌اند در آزمون دوم شرکت کنند و بتوانند در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل نمایند و کار به یکسال بعد موکول نشود.
دردل یک هموطن/ آقای صادقی: امیدوارم هر ایرانی به سن 65 سالگی می‌رسد، بیمه بازنشستگی داشته باشد و حداقل یک خانه مسکونی هر چند کوچک داشته باشد تا سربار کسی نباشد و بیمه رایگان درمان داشته باشد. چون ما ایرانی‌ها لیاقت این حداقل امکانات را داریم.