سلام ایران

 طرح جدید کنترل آلودگی هوا/ آقای رسولی: انتقادی به طرح جدید زوج و فرد و یا همان طرح جدید کنترل آلودگی هوا دارم. این طرح بشدت به ضرر مردم عادی است و به نفع قشر پولدار جامعه است. این چه طرحی است که با پول می‌توان از آن استفاده کرد و عملاً تردد مردم عادی جامعه که قصد ورود به طرح جهت انجام کارهای روزمره را دارند، با مشکل روبه‌رو شده و دچار ضرر و زیان شده‌اند. از مسئولین درخواست داریم در این خصوص تجدید نظری صورت دهند.

مشکلات یک هموطن/ یک شهروند: کارشناس ارشد دانشکده حقوق‌ و در استان آذربایجان غربی ساکن هستم. سال گذشته جهت کمک معیشت خانواده‌ام مقدار 135 تن گندم از کشاورزان خریداری کردم و تحویل سیلوهای دولتی دادم. امسال هر چقدر تلاش کردم نتوانستم در سامانه ثبت‌نام تحویل گندم ثبت‌نام کنم. اینجانب هیچگونه شغل و منبع درآمدی ندارم حالا چگونه باید معیشت و درآمد خانواده‌ام را تأمین کنم.

انعکاس مشکلات موجران/ خانم خردادیان: چرا رسانه‌ها فقط از مستأجران سخن می­‌گویند، از مشکلات مالکان چیزی نمی‌گویند. خانه را که سالم و صحیح به مستأجر می‌دهند سال بعد در حد ویرانه آن را تحویل می‌گیرند. پس رسانه‌ها بهتر است منصفانه قضاوت کنند و همه چیز را در نظر بگیرند.