نیروی دریایی ارتش در تدارک برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه

نیروی دریایی ارتش در تدارک برگزاری رزمایش دریایی مشترک ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است.
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در رابطه با برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه توضیح داد: همزمان با حضور امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم روز نیروی دریایی ارتش روسیه در شهر سنت پترزبورگ، برخی از رسانه‌های داخلی با درک اشتباه و غلط از سخنان فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص رزمایش دریایی مشترک بین دو کشور ایران و روسیه، اخبار غیر واقع و نادرستی مبنی بر برگزاری این رزمایش در خلیج فارس را در فضای رسانه‌ای منتشر کردند.
روابط عمومی نیروی دریایی افزود: در همین راستا و با توجه به ملاقات و گفت وگوی صورت گرفته توسط امیر دریادار حسین خانزادی با فرمانده نیروی دریایی روسیه، ایران در تدارک برگزاری رزمایش بین دو نیروی دریای ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است که برنامه‌ریزی درباره آن جریان دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش که برای حضور در مراسم روز نیروی دریایی روسیه به سن پترزبورگ سفر کرده است، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اعلام کرد: رزمایش مشترک ایران و روسیه در محدوده شمال اقیانوس هند و دریای عمان برگزار می‌شود.


دریادار حسین خانزادی با بیان این که براساس توافق انجام شده با نیروی دریایی روسیه این رزمایش برگزار می‌شود،افزود: در خصوص برگزاری این رزمایش، دو کشور در منطقه اقیانوس هند و دریای عمان به توافق رسیده‌اند و امیدواریم تا پایان امسال این رزمایش برگزار شود.
به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش، بزودی جلسات هماهنگی و طرح ریزی این رزمایش آغاز خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه