خوش شانسی شهر خودرو و استقلال، شروع سخت پرسپولیس

قرعه خوب شهـــــرخودرو
میزبانی مشهد از قرعه کشی لیگ برای نماینده استان خوش یمن بود
گروه ورزش- بدون شک میزبانی شهر مشهد از مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال کشور اتفاق بزرگی بود که جای تقدیر دارد. مراسمی که از روزهای گذشته بین اهالی فوتبال استان شور و هیجان خاصی ایجاده کرده بود و مشهدی ها به برگزاری چنین مراسمی در شهرشان افتخار می کردند.
اما میزبانی از مراسم قرعه کشی لیگ برتر نقص هایی داشت که به وضوح دیده می شد. در شرایطی که مسئولان فوتبال استان از مدت‌ها پیش رایزنی های خود را برای برگزاری این مراسم در مشهد انجام داده بودند و حتی قبل از اعلام زمان قطعی مراسم، خبر داشتند که قرار است چنین اتفاق فوتبالی در استان بیفتد، می‌توانستند تدابیر ویژه ای را برای آن در نظر بگیرند. در میان مهمانان که شخصیت های چندان مطرح فوتبال کشور به چشم نمی خوردند جز خداداد عزیزی، رضا عنایتی و حسین بادامکی.سالن تالار شهر هم که پاسخگوی استقبال بیش از حد مشهدی ها از این مراسم نبود و خیلی ها ایستاده نظاره گر قرعه کشی لیگ برتر بودند و از طرف دیگر نظم خاصی در حاشیه اجرای این مراسم وجود نداشت.خداداد عزیزی که پیش از این به عنوان سورپرایز مراسم قرعه کشی معرفی شده بود و اجرای این برنامه را برعهده داشت، چندان نتوانست انتظارات را برآورده کند و ناهماهنگی ها در زمان قرعه کشی به چشم می آمد .در مجموع بازهم باید گفت میزبانی خراسانی ها از این مراسم جای تقدیر دارد ولی ای کاش کمی برای برگزاری این مراسم برنامه ریزی می شد و همانند سال های گذشته در تهران،  شاهد برگزاری مراسمی در خور شان فوتبال کشور بودیم نه این که به دلیل بی نظمی، خود مسئولان هم از پایان یافتن مراسم در کمتر از یک ساعت شوکه شوند.
این در حالی است که میزبانی مشهد از مراسم قرعه کشی برای باشگاه شهر خودرو خوش یمن بود. نماینده فوتبال استان لیگ نوزدهم را در دیداری خارج از خانه مقابل پیکان تهران آغاز می‌کند که مهمان بودن در بازی اول می تواند در نیم فصل دوم به شاگردان گل محمدی کمک شایانی  کند.به نوعی این تیم در پنج هفته اول مسابقات روی کاغذ بازی های آسانی خواهد داشت چرا که در برابر پیکان تهران، ماشین سازی تبریز،فولاد خوزستان و مسجد سلیمان بازی دارد و به راحتی می تواند امتیازهای خوبی کسب و جایگاهش را در بالای جدول تثبیت کند.  اما این تیم در هفته ششم، بازی سخت داخل خانه مقابل تیم مدعی پرسپولیس گابریل کالدرون دارد.بازی که می تواند شهر خودرویی ها را اذیت کند. پس از آن باید به مصاف ذوب آهن در اصفهان برود که روز سختی پیش رو خواهد داشت.
این در حالی است که در سه هفته بعدی ، بازی‌های آسان تری مقابل گل گهر سیرجان سایپا و پارس جنوبی جم خواهد داشت و باید از این فرصت استفاده کند تا حداقل امتیاز را از این سه بازی از آن خود کند، چرا که در چهار هفته بعدی مسابقات باید مقابل تیم‌های مدعی به میدان برود. تیم هایی همچون تراکتور، نفت آبادان، استقلال و سپاهان که در هر بازی زهردار ظاهر می شوند. شاگردان گل محمدی در بازی پایانی نیز مهمان نساجی مازندران هستند که می توانند به راحتی از سد این تیم گذر کنند.بر اساس این قرعه خوب، شهرخودرو همانند سال گذشته می تواند مسابقات را توفانی آغاز کند و در روزهایی که تیم ها هنوز به مرز آمادگی نرسیده اند، با تمرکز بالا در کسب امتیاز عملکرد خوبی داشته باشد و خود را در رده بندی لیگ برتر تثبیت کند.