سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213




نظــــــــر مـــــردم

خرابی آسانسور فرودگاه امام خمینی/ آقای مظاهری: در تاریخ 29/4/98 ساعت 50/2 مسافری در فرودگاه امام خمینی داشتیم که متأسفانه از 2 دستگاه آسانسور در نظر گرفته شده در این فرودگاه یک دستگاه آن خراب و خاموش بود و این جای بسیار تأسف دارد که فرودگاه به این بزرگی تنها 2 آسانسور داشته باشد که یکی از آنها نیز خاموش باشد. از مسئولان فرودگاه درخواست نظارت و پاسخگویی داریم.
قیمت بالای میوه/ آقای مختاری از استان البرز: رئیس اتحادیه میوه و تره بار اعلام کرده قیمت میوه‌ها 30 درصد کاهش پیدا می‌کند و همچنین اعلام کرده قیمت سیب زمینی با برداشت این محصول از استان گلستان ارزان می‌شود. برداشت سیب‌زمینی از استان گلستان و مازندران انجام شده است، ولی تأثیری در کاهش قیمت سیب زمینی نداشته و فقط میوه‌های درجه 3 کاهش قیمت داشته است.
خدمات پس از فروش یخچال / یک شهروند: یکسال‌و‌نیم است که یخچال خریداری کرده‌ام ولی متأسفانه از همان ابتدای استفاده خراب بود. تا حالا چندین بار از نمایندگی مراجعه کرده‌اند ولی درست نشد. سپس اعلام کردند که مبلغ 100 هزار تومان واریز کنید تا نماینده اتحادیه برای بازدید بیاید. آنها هم اعلام کردند که خراب است و باید با تهران تماس بگیرید. بعد از تماس با تهران اعلام کردند که می‌بایست یخچال را به تهران ارسال کنید تا تعمیر شود. از مسئولان محترم درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
گرانی بلیت مترو/ آقای عباسی: به گران شدن بلیت متروی تهران انتقاد دارم. لطفاً فکری به‌حال ما که از اقشار کم درآمد جامعه و مستمری بگیر تأمین اجتماعی هستیم بکنید.
وعده دولت در کمک به حداقل بگیرها/ آقای عدنی: از اوایل زمستان سال گذشته گرانی‌ها آغاز شد. مسئولان اعلام کردند افرادی که زیر سه‌میلیون تومان حقوق می‌گیرند، کمک هزینه 600 هزار تومانی دریافت خواهند کرد؛ درصورتی که فقط 200 هزار تومان پرداخت شده است و الباقی آن به فراموشی سپرده شد. لطفاً مسئولان در این خصوص پاسخگو باشند.
نظافت محوطه بهشت زهرا/ ناصر دخانچی: بسیاری از قطعات در بهشت زهرا کثیف و فاقد نظافت شهری است و برخی درختان به‌علت آبیاری نکردن مناسب خشک شده و خیلی از معابر در قطعات مدت‌هاست که نظافت نشده است. از مسئولان درخواست بررسی و نظارت بیشتر در این خصوص دارم.
■ مستمری کم حداقل بگیران تأمین اجتماعی/ احمد ربانی: بازنشسته حداقل بگیر سازمان تأمین اجتماعی هستم. افراد کم درآمد فقط افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند در صورتی که ما بازنشسته‌ها حداقل بگیر تأمین اجتماعی هم جزو افراد کم درآمد و دهک پایین جامعه هستیم. ما جزو نجومی بگیران نیستیم. لطفاً فکری به حال ما کنید.