آقاخان: بابک زنجانی شماره 2 نیستم!

آفتاب یزد – گروه شبکه:
«خبرنگار: شنیده‌ایم که شما یک جوان پولدار هستید و همه کاری از جمله کارهای نفتی و ساخت و ساز انجام می‌دهید؟
آقاخان: بحث مالی و در جریان نیستم اما کار می‌کنیم.
خبرنگار: شغلتان چیست؟


آقاخان: بیشتر کار صرافی انجام می‌دهم.
خبرنگار: یعنی کارهای نفتی و ساخت و ساز نمی‌کنید؟
آقاخان : خیر
خبرنگار: شما بابک زنجانی 2 نیستید؟
آقاخان: خیر»
این یک مصاحبه قدیمی با سالار آقاخان از جمله اخلالگران بازار ارز است که از او به عنوان عامل بانک مرکزی در توزیع ارز نیز یاد می‌شود و در پرونده تشکیل شده برای مسئولان و مقامات سابق بانک مرکزی، متهم ردیف اول است. جوانی 28 ساله که اسفند سال گذشته در زمان اوج برخورد با دلالان بازار ارز، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر اما بعد از آنکه اعلام می‌شود اقداماتش با هماهنگی بانک مرکزی و ... آزاد می‌شود. آقاخان نیز از این فرصت استفاده سوء کرده و از کشور فرار می‌کند. این جوان دهه هفتادی در حالی در مصاحبه‌اش خود را شبیه بابک زنجانی نمی‌داند که او را بعد از بابک زنجانی بزرگ‌ترین متهم اختلاسگر کشور می‌شناسند چرا که گفته می‌شود که سالار آقاخان مبلغ ۱۶۰ میلیون دلار را از کشور برده است. آنچه که بسیار مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی در مورد سالار آقاخان قرار گرفته، سن کم اوست که هنوز به سی سال هم نرسیده است.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: « فقط با این سن کمش چطوری تونسته این کارارو کنه جای تعجبه.»
کاربر دیگری گفته است: «یه ذره بچه این همه
پول خورده»
دیگری نوشت: «چه جوری میشه یه همچین آدمی در جایگاه حساسی بتونه خلاف کنه و به‌راحتی فرار کنه»
کاربران دیگر گفته‌اند: «باور اینکه او به تنهایی و بدون حمایت‌های پشت پرده قادر به انجام این اعمال باشد سخت است»،‌ «سالارآقاخان با این قد و هیبت ۱۶۰میلیون دلار از بانک مرکزی دریافت نموده و خیلی شیک از کشور فرار کردن... بله با این قد و هیبت و
سن کم هم میشه منابع ارزی کشور رو غارت کرد!»، «سالارآقاخان رفت پیش خاوری! منتها فرقش اینکه این یکی 28 سالشه نه شصت هفتاد سال!»، «دزد صغر سنی ندیده بودیم دیگه»،‌ «یک جوان بیست و چندساله چطور تونسته میلیون‌ها میلیون دلار ارز قاچاق کند و با چه مقاماتی در کشور رابطه داشته و رشوه داده !»،‌ «همین پسربچه سالارآقاخان با ۱۶۰میلیون‌ دلاری که از جیب مردمی تحت تحریم دزدید، با بلیت، از کشور رفته»، ‌«این با اون قد و قیافه و سنش بهش نمی‌خوره خودش مغز چنین کارایی رو داشته باشه »، ‌«سالار آقاخان ۲۸ساله از کشور گریخته! خودش را بابک زنجانی شماره ۲ نمی‌داند! در صورتی که دست اون و از پشت بسته با این سنش»، «دقت کردید همه اینها کم‌سن وسال هستن اینا بزرگ بشن چی میشن»، «این آدم این‌همه تخلف کرده؟ باورش سخته، این بچه به نظر نمیاد بتونه این رقم‌ها رو بنویسه»، «این بچه با این سن کم چطور سر از بانک مرکزی و دسترسی به این همه ارز ملی داشته این جای سوال هست»