فرمانده کل سپاه: مردم به نظام امیدوارند

فرمانده کل سپاه، رهبری، مردم و اسلام را عناصر تفاضل حقیقی قدرت ایران برابر دشمن دانست و گفت: پیام «ما تا آخر ایستاده‌ایم» امامین انقلاب اسلامی‏، امروز دستورکار انقلاب است و دشمن، اراده، قدرت، پیشرفت، حرف متکی بر عمل و عمل متکی بر ایمان ما را دیده است.
به گزارش سپاه نیوز ؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ‏فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‏، صبح دیروز در دومین همایش اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه استان‌های قم، تهران، خراسان رضوی و اصفهان که در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هر عالم فاضلی همانند یک ستاره در سپهر هدایت الهی عامل اصلی هدایت جامعه به سمت رستگاری و باز کردن زنجیرهای اسارت و بردگی انسان در مقابل طاغوت است.
وی افزود: صفحه زمین شاهد یک تحول عمیق و بزرگ است درست مثل تحولی که در آغاز خورشید عالم تاب اسلام از غار حرا شروع شد چرا که اسلام دوباره بعد سال‏ها تشکیل حاکمیت و قدرت داده است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تمدن غرب در حال غروب است، گفت: ما شاهد زوال تدریجی اما آشکار و محسوس تمدن غرب و در عین حال شاهد طلوع و درخشش خورشید اسلام هستیم؛ این واقعیت میدان اصلی تحول در عالم امروز است.


وی با بیان اینکه ما با دشمنی روبه‏رو هستیم که دارای قدرت اما فاقد حکمت است، خاطرنشان کرد: دشمنان ما خود می‌گویند که رهبران آمریکا فاقد حکمت هستند‏، درواقع منطق و تکیه‌گاه آنها قدرت و فلسفه آنها ظلم و بردگی انسان‌ها در عالم برای موقعیت‌یابی آمریکا در جهان است و این فلسفه‌ بدون حکمت، قدرت را به فرسایش و زوال می‌کشاند.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمنان ما می‌گویند بزرگ‏ترین ضعف آمریکا نبود یک رهبری روحانی و کاریزماتیک است چرا که در غرب هرگز رهبرانی طلوع نکردند که به سعادت انسان‌ها بیندیشند و برای نجات انسان‌ها از ظلم و بی‌عدالتی تلاش کنند تمام فلسفه سیاسی آن‌ها ظلم بوده که این فلسفه‌ای دشمن‌ساز است نه قدرت‌آفرین.
فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: مردم به نظام امیدوار هستند و در این میان وظیفه علمای بزرگ ما بصیرت‌افزایی، روشنگری و امیدبخشی هرچه بیشتر برای کاهش تاثیر تحریم‌ها است.
سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: بین برداشتن تحریم و برداشتن اثر آن زمین تا آسمان فاصله است؛ برداشتن تحریم یعنی دلبسته به دشمن شدن که تاثیری ندارد چون اروپا نمی‌تواند و آمریکا اراده‌ای برای برداشتن تحریم ندارد، بنابراین باید سیاست حذف تاثیر تحریم‌ها را دنبال کنیم. درواقع تحریم‌ها فرصت هستند و ما در فضای تحریم به چنین پیشرفتی در علوم و فناوری دست یافتیم لذا باید بدانیم که سختی‌ها زودگذر هستند و کافی است محکم باشیم.
وی با بیان اینکه رهبری، مردم و اسلام سه عنصر تفاضل حقیقی قدرت ما با دشمن است، گفت: «ما تا آخر ایستاده‌ایم» این پیام امام‏(ره) است که امروز به عنوان دستورکار انقلاب از جانب امام خامنه‌ای نیز مورد تاکید قرار گرفته است و ما هرگز به میدان مذاکره نمی‌آییم چرا که قدرتمندتر از هر زمان دیگری هستیم و دشمن، اراده، قدرت، پیشرفت، حرف متکی بر عمل و عمل متکی بر ایمان ما را دیده است.
فرمانده کل سپاه افزود: ما سختی‌های تحریم را هم پشت سر گذاشتیم و آموخته‌ایم چگونه بدون تاثیر آن زندگی کنیم لذا تدریجا ‏کاری می‌کنیم که تمام آنها به ما محتاج باشند زیرا ما کاملا توانایی حفظ و بسط استقلال کشور را در همه ابعاد داریم، امروز دشمن درباره ما به اشباع تحریم رسیده و بیش از این قدرتی ندارد.
سایر اخبار این روزنامه
به مناسبت «روز کارمند» وضعیت این قشر از جامعه در شرایط اجتماعی و اقتصادی امروز بررسی شد جهانبخش محبی‏نیا طرحی نو دراندازیم چه عواملی بر قهر مردم با صندوق رای تاثیرگذار خواهند بود؟ خطر بیخ گوش انتخابات «ابتکار» دلایل رشد نرخ تورم در سال جاری را بررسی می‌کند از تورم 10 درصد تا تورم 42 درصد «‌ابتکار» در گفت‌و‌گو با یک کارشناس مسائل خاورمیانه بررسی می‌کند اهداف اسرائیل از حمله به عراق و پیامدهای آن فعلا برنامه‌ای برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی وجود ندارد کاهش قیمت‌ها با ثبات نرخ ارز رئیس نوزدهمین جشنواره ملی چاپ ایران: برگزاری جشنواره رفتاری از سر عادت و روزمرگی نیست حسن روحانی در تجدید میثاق هیئت دولت با آرمان‌های امام راحل: تضعیف دولت کسی را تقویت نمی‌کند سیدحسن خمینی: امروز روز حمایت بیشتر از دولت و خدمت بیشتر به مردم است ظریف در گفت‌و‌گو با یورونیوز: توقف گام‌های هسته‌ای ایران تنها در‌صورت بازگشت اروپا به تعهداتش خواهد بود ستاد ملی مبارزه با نفوذ فرمانده کل سپاه: مردم به نظام امیدوارند حقوق عامه؛ زیربنای عدالت جامع و‌ همگانی