سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید.

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



اطلاع‌رسانی درخصوص بیت کوین/ آقای مینا خانی: از رسانه‌ها درخواست داریم درخصوص تولید ارز دیجیتال یا همان بیت‌کوین اطلاع‌رسانی شفاف انجام دهید که چطور این ارز از طریق برق تولید می‌شود؟ این دستگاه چه کاری انجام می‌دهد که از برق این ارز تولید می‌شود؟
پدیده شب خوابی در خودرو/ آقای حسنوند: متأسفانه شب خوابی در ماشین در تهران بسیار زیاد شده است و اکثر جوان‌ها جهت کار با خودرو از شهرستان‌ها به تهران مراجعه می‌کنند و شب را در همان خودرو می‌خوابند. این برای کشورمان زیبنده نیست. از مسئولان درخواست داریم فرصت اشتغال را در شهرستان‌ها فراهم کنند تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.
رعایت برخی رفتارها در جامعه جهت جلوگیری از تنش/ آقای صابر: متأسفانه منشأ خیلی از تنش‌های اجتماعی، عدم رعایت یکسری رفتارها،  گفتارها و کردارها است. برای مثال اگر مجبور هستیم که خودروی خود را در جایی پارک کنیم که احتمال مزاحمت برای دیگران وجود دارد، براحتی می‌توانیم با گذاردن شماره تماس خود روی داشبورد مانع از مزاحمت برای دیگران شویم و از این طریق از اتفاقات و تنش‌های احتمالی جلوگیری کنیم.