امتناع 79 درصد پزشکان از ثبت کارت خوان !

مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون‏‌سپاری سازمان امور مالیاتی از ثبت کارت خوان 21 درصد پزشکان در سامانه مالیاتی با وجود اتمام موعد اعلام شده از سوی این سازمان خبر داد و در عین حال اعلام کرد: فرایند ثبت نام کارت خوان پزشکان هیچ وقت متوقف نمی شود.
به گزارش فارس، علی رستم پور در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی با اشاره به آخرین ثبت نام دستگاه کارت خوان پزشکان در سامانه سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: تا روز چهارشنبه هفته گذشته حدود ۱۴ درصد از افرادی که فراخوان شده بودند، ثبت نام کردند و در دو روز باقی مانده یعنی پنج شنبه و جمعه آمار به ۲۱ درصد رسیده است. هم اکنون 14 هزار و 266 پزشک دستگاه کارت خوان خود را در سامانه مالیاتی ثبت کرده اند.
وی با تاکید بر این که فرایند ثبت نام کارت خوان پزشکان هیچ وقت متوقف نمی شود، بیان کرد: با این فرض که امروز یک پزشک مجوز مطب و طبابت خود را دریافت می‌کند نیاز است تا سامانه باز باشد و اطلاعات مربوط به آن ثبت شود. بنابراین عملاً سامانه بسته نمی‌شود. وی اضافه کرد: در صورتی که پزشکان از اول مهر تکلیف خود در قبال ثبت کارت خوان در سامانه مالیاتی را انجام ندهند، مشمول تمامی تبعات قانونی می شوند.