سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید.

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

   تخلف یک دبستان دولتی منطقه 12/ خانم حسینی: مدرسه دولتی شهید محلاتی در منطقه 12 چهارراه آبسردار، به عناوین مختلف از اولیای مدرسه درخواست کمک مالی می‌کنند و بارها اعلام کرده‌اند که اگر اولیا کمک کنند، می‌توانیم از معلمان سطح بالا استفاده کنیم. مسئولین مدرسه مبلغ 2 میلیون و 350 هزار تومان درخواست پول کرده‌اند و این در صورتی است که هیچ گونه مسئولیتی درخصوص مدرسه تقبل نمی‌کنند. سؤال من این است که مگر حقوق معلمان این مدارس چقدر است که دولت پرداخت نمی‌کند. از مسئولان درخواست رسیدگی و پاسخگویی داریم.
   بسته بودن کتابخانه پارک اندیشه/ آقای جهانگیری: خیلی از جوانان در کتابخانه فرهنگسرای اندیشه در پارک اندیشه استفاده می‌کنند ولی متأسفانه مدتی است به خاطر خرابی سرویس بهداشتی کتابخانه، کتابخانه را تعطیل کرده اند در صورتی که خیلی از افرادی که از کتابخانه استفاده می‌کردند، از سرویس بهداشتی خود پارک استفاده می‌کردند. لذا از مسئولان مربوطه درخواست رسیدگی را داریم.
   اتمام قرارداد بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ/ آقای مفیدی: بازنشسته و دارای بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ می‌باشم. امروز جهت استفاده از خدمات پزشکی، آزمایشگاه به این بیمه مراجعه کردم که مسئولین این بیمه عنوان کردند که قرارداد این بیمه به اتمام رسیده است. می‌خواستم بگویم پس تکلیف ما بازنشستگان چه می‌شود. مگر تمدید یک قرارداد چند روز طول می‌کشد؟ مگر می‌شود بازنشستگان بلاتکلیف شوند؟
   قطع شدن خطوط تلفن خانی آباد نو/ سلیمان بلغار: قطع خطوط تلفن ثابت ساکنان خانی‌آباد نو و خیابان شریعتی به مدت 2 روز بدون هیچ گونه اطلاع‌رسانی از طرف مسئولان مخابرات باعث ایجاد مشکلات برای ساکنان این محله شده است. از مسئولان درخواست می‌شود در این خصوص پاسخگو باشند.
   تبدیل پیاده‌رو به محل تردد خودرو/ آقای طالبی: پیاده‌رو غربی خیابان برادران رحمانی واقع در منطقه 6 شهرداری ناحیه 5 مدتی است که جهت استفاده خودرو از پمپ گاز به محل عبور و مرور خودروها اختصاص داده شده است. از مسئولان محترم شهرداری درخواست داریم در این خصوص تجدید نظر کرده و این پیاده‌رو را به عابران اختصاص دهند.