امامی‌کاشانی: حضور ۲۰ میلیونی در اربعین برای دشمن سنگین است

خطیب جمعه این هفته تهران با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال پایمال کردن حقوق ملت‌هاست و اربعین پرچم ظلم ستیزی را بالا می‌برد، گفت: دیدیم که خدای متعال در برابر فشار حداکثری، به آمریکایی‌ها ذلت حداکثری داد و آبروی آنها را به طور حداکثری در دنیا برد. این قدرت خدا و ثمره استقامت است.
به گزارش ایسنا، آیت الله امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، با اشاره به مشکلاتی که امروز جامعه با آنان روبه‌رو است، بیان کرد: امروز جامعه با مشکلات مختلف از جمله مشکل اقتصادی، بیکاری و اشتغال مواجه است که در برابر این مشکلات همگی عهد داریم و آن حفظ دین و عمل به دین است. مشکل اینجاست که دشمن در همه امور برنامه‌ریزی می‌کند تا در عفت دختران و زنان ما و معنویت جوانان و مسائل سیاسی و نظامی ما اثر بگذارد. دشمن اتاق فکر دارد و ما نیز باید اتاق فکر داشته باشیم. او در اتاق فکر می‌گوید چگونه باید دختران اسلامی را بی‌بند و بار کرد که آنها راه گناه را بروند. این کار دشمن است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه آمریکا و صهیونیست و آل‌سعود دشمن خدا هستند و می‌خواهند حق مخفی باشد و از بین رود، اظهار کرد: این واقعیت دنیای امروز است و تنها راه نجات، پیمودن راه شهدا و مقاومت در برابر استکبار است. امروز مردم یمن در برابر حاکمان بدبخت سعودی خود را نشان دادند. خداوند آبروی آل‌سعود و آمریکا و صهیونیست را برد.
وی افزود: آمریکا شعار اعمال فشار حداکثری علیه ایران را سر داد و هم‌پیمانان آن و سعودی‌ها در این راه آن را یاری کردند اما دیدیم که خدای متعال در برابر فشار حداکثری به آنان ذلت حداکثری داد و آبروی آنها را به طور حداکثری در دنیا برد. این قدرت خدا و ثمره استقامت است.


وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: نیروی انتظامی تلاش‌های زیادی می‌‌کنند و زحمت می‌کشند امیدوارم خداوند متعال به آنها اجر دهد و قدرت آنان را فزون کنند. ان‌شاءالله افرادی که با قدرت کار می‌کنند و به شهادت می‌رسند به اجر جلیل برسند.
امامی کاشانی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی‌ بیان کرد: اربعین امام حسین‌(ع) این حقیقت را که باید ارزش ها همواره متبلور باشد را نشان داد. شهادت امام حسین‌(ع) به گونه‌ای بود که در بارگاه قدس که جای ملال نیست سر قدسیان را بر زانوی غم گذاشت. وی در ادامه تاکید کرد: اینکه می‌بینید دشمن متوجه عراق و اربعین شده و ایجاد مزاحمت می‌کند این است که برای آنان سنگین است که ۲۰ میلیون زائر در این راهپیمایی باشکوه شرکت کرده و یک اجماع جهانی مسلمانان شکل می‌گیرد. وی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن نمی‌خواهد پرچم امام حسین(ع) بالا باشد، گفت: پرچم امام حسین‌(ع) ملت‌ها را بیدار کرده تا در برابر ظلم بایستند. این جمعیتی که به اربعین می‌روند شعار هیهات مناالذله سر داده و به زیر بار ذلت نرفته و نخواهند رفت.
سایر اخبار این روزنامه
چرا در چند سال اخیر در رسانه‌ها از عباراتی سخیف استفاده می‌شود؟ از «نشستن روی اره» تا «کشیدن سیفون» محمدعلی وکیلی نیم نگاهی به حوادث عراق «ابتکار» از آخرین تحولات و ناآرامی‌ها در عراق گزارش می‌دهد میراث ناکارآمدی دولت در عراق «ابتکار» از سهم ناچیز زنان در ورود آزادانه به ورزشگاه گزارش می‌دهد «با من به ورزشگاه بیا» همکاری سه جانبه خودرویی ایران، ترکیه و روسیه امکان‌پذیر است؟ اما و اگرهای پوست‌اندازی در خودروسازی آماری که باورکردنی نیست فرار از واقعیت‌های حفظ ارزش پول ملی سرنوشت انتخاب‌های عجیب برای تیم امید بررسی شد کلاس اولی‌ها! «ابتکار» از یک دیدار خبرساز در جامعه روحانیت مبارز گزارش می‌دهد وحدت زیرعبای شیخ نامه‌ای سرگشاده به وزیر ارشاد‌ دست سارقان و قاچاقچیان را از سینما کوتاه کنید رئیس فراکسیون امید مجلس: تصمیم‌گیری‌های درون اصلاحات به یک نفر ختم نمی‌شود معصومه ابتکار: اصلاحات آری، اصلاح‌طلبان خیر امامی‌کاشانی: حضور ۲۰ میلیونی در اربعین برای دشمن سنگین است