سرلشکر سلامی : دشمن در حال ترک میدان است

سرلشکر سلامی در آیین گرامیداشت مجاهدت‌های خانواده معاونت برون‌مرزی رسانه ملی، از اهمیت نقش رسانه‌ها در شکل‌گیری جهان آینده و تقابل حق و باطل در این میدان گفت.
به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در آیین «گرامیداشت مجاهدت‌های رسانه‌ای خانواده معاونت برون‌مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با جنگ نرم» که صبح روز یکشنبه ۱۴ مهرماه با حضور عبدالعلی علی‌عسگری رئیس رسانه ملی، پیمان جبلی معاون برون‌مرزی سازمان، حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهوری و عضو شورای نظارت بر صداوسیما و سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امورخارجه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: جهان براساس غلبه حق و حقیقت خلق شده است. اصل بر این است که همیشه حق پیروز است. عالم، عالم کمیات نیست و عالم کیفیات است. حق در ذات و سرشت خود پیروز است.‌ به محض آنکه حقیقت ظاهر می شود، باطل زائل می‌شود. شرور از جنس عدم هستند و اصالتی در هستی برای آنان نیست.
سرلشکر سلامی ادامه داد: دشمنان ما دروغ می‌گویند و ظلم می‌کنند اما چه کسی صدای کودکان مظلوم فلسطین و یمن را از زیر آوارها به گوش عالم می‌رساند جز شما؟ این‌ها افتتاح کنندگان حقیقت هستند و گاه در این مسیر شهید می‌شوند. این یک جنگ و دفاع شرافتمندانه است. اگر شما نبودید امروز همه جهان را تسخیر کرده بودند. امروز اما همه عقب نشسته‌اند. من به شما می‌گویم همه قدرت‌های بزرگ عالم به دلیل باطل بودن، فروپاشیده و فروخواهند پاشید. این سنت تاریخ است. چرخه حیات قدرت‌های باطل یک منحنی سهمی‌شکل است که یک اوج دارد اما بلافاصله زوالشان آغاز می‌شود.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمن در حال عقب‌نشینی و ترک میدان است و انقلاب در حال پیشروی است و این نشانه پیروزی است. ما در میدان تقابل سخت هم نگران نیستیم و در هر میدانی کاملا مسلط عمل می‌کنیم. ما در عین حال که پیش می‌رویم باید نظام محاسبات دشمن را هم درست کنیم. این اتفاقات صورت گرفته و وقتی به صحنه نگاه می‌کنیم عملیات روانی فصل مشترک عملکرد ما با رسانه است. شما باید برند حقیقت در دنیا باشید. همه انسان‌ها طالب حق هستند. هیچ کس دوست ندارد دروغ بشنود، حتی دروغگویان.
سایر اخبار این روزنامه
در هفته سلامتِ روان «خودکشی» در ایران مورد بررسی قرار گرفت صعود خودکشی بر قله مشکلات روانی علیرضا صدقی طغیان علیه «سنت ستبر اخلاقی» وجه انسانی توسعه چرا درآمدی که تلویزیون از طریق «برنده باش» کسب کرد به مردم بازگردانده نشد؟ واکنشی کلیشه‌ای به نام «رد مسئله»! «‌ابتکار» توقف مذاکرات کارشناسی میان آمریکا و کره‌شمالی در استکهلم سوئد را بررسی می‌کند جیب مردم بیگانه با قدرت ریال قیمت دلار چقدر برای کاهش جا دارد؟ «ابتکار» از عوامل بروز بحران بازتولید در جریان‌های سیاسی گزارش می‌دهد تحزب در احتضار «ابتکار» دلایل پیش‌فروش خودرو علی‌رغم معوقات تحویل خودروسازان را بررسی کرد جبران زیان با پیش‌فروش؟! محمدجواد ظریف: اروپا نمی‌تواند از برجام خارج شود] عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی حادثه لردگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد ابر‏اولویت سیاست خارجی ایران از زبان ظریف سرلشکر سلامی : دشمن در حال ترک میدان است وجه انسانی توسعه