سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213


حل مشکل مسکن/ آقای صابر: مقوله مسکن بسیار سوداگرانه و دور از دسترس شده است و به‌ لحاظ اجتماعی، اقتصادی نیازمند حل مجدانه این موضوع مهم است. لذا از تمام روزنامه نگاران اقتصادی و کارشناسان خواهشمندیم در این خصوص چاره اندیشی کنند تا شاید گره‌ای از مشکل مسکن برداشته شود.
قطع تلفن ثابت مشترکین/ صلاح‌الدین خامسی: اخیراً شرکت مخابرات تهران بدون اخطار قبلی اقدام به قطع تلفن یا یکطرفه کردن تلفن ثابت مشترکین کرده است. از مسئولین درخواست پیگیری موضوع را داریم.
افزایش هزینه جمع آوری زباله توسط شهرداری/ منصور خسروی: شهرداری قائمشهر بابت جمع آوری زباله سال گذشته مبلغ 000/60 تومان دریافت می‌کرد که امسال این مبلغ را به 000/100 تومان افزایش داده‌اند. لطفاً پیگیری کنید.
مشکل کنتور برق اصلی /محمد شریفی نیا از همدان: از مسئولان درخواست داریم که برای مجموعه های آپارتمانی که چند واحد دارند ولی یک کنتور برق دارند و همه واحد ها بطور مساوی هزینه برق ر ا پرداخت می کنند،ترتیبی اتخاذ کنند که هر واحد مجهز به یک کنتور فرعی شود.با این روش مشکل شرعی هم از بین می رود و همه به عدالت هزینه برق خود را پرداخت کنند.
ماده 87 ایثارگران/ غلامعلی شیری: ایثارگر ارتش هستم. از دو سال گذشته مجلس مصوبه‌ای به نام ماده 87 را تصویب کرد که بعد از آن ما نسبت به آن اقدام کردیم. تا الآن هیچ خبری نشده است. از مسئولین درخواست پیگیری داریم.
قطع یارانه/ عباس باقرزاده یزدچی از ارومیه:  مطلبی درخصوص مشکلات حداقل بگیران بازنشسته در رسانه‌ها خواندم. یارانه اینجانب را با حقوق 530 هزار تومان قطع کرده‌اند. می‌خواستم دلیل آن را بدانم؟