اسحاق جهانگیری: دولت با تمام توان در کنار مردم زلزله‏زده خواهد بود

معاون اول رئیس‏جمهور با تاکید بر اینکه دولت در هیچ شرایطی بخصوص در شرایط سخت، مردم را تنها نمی‌گذارد و در کنار مردم خواهد بود، گفت: به عنوان معاون اول رئیس‏جمهوری به شما اطمینان می‌دهم که دولت با تمام توان بر حسب وظیفه و به دستور مقام معظم رهبری و رئیس‏جمهوری در کنار مردم زلزله‏زده خواهد بود.
به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری عصر روز چهارشنبه در جریان بازدید از روستاهای شهرستان میانه، در جمع مردم زلزله‏‏زده اظهار کرد: اگرچه امروز دولت به دلیل تحریم‏ها با محدودیت بودجه و کاهش درآمدهای مواجه است اما این باعث نخواهد شد که کاستی و خللی در رسیدگی به مردم در حوادث و سختی‏ها ایجاد شود.
معاون اول رئیس‏جمهور با اشاره به اینکه امروز در سالگرد زلزله کرمانشاه قرار داریم تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه بیش از ۱۱۰ هزار ساختمان نوسازی، بازسازی و تعمیر شد.
وی افزود: میزان خسارت در زلزله آذربایجان‏شرقی در مقایسه با کرمانشاه کمتر است و منابع و اعتبارات لازم نیز تامین خواهد شد تا با کمک مردم و دولت، آسیب‏ها جبران شود.
جهانگیری تصریح کرد: دولت تمام تجربیات حوادث گذشته را به کار بسته و تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و تلاش خواهیم کرد تا پایان تابستان سال آینده خانه‏های آسیب‏دیده را از طریق نوسازی و مقاوم‏سازی بهتر از زمان قبل از زلزله به مردم تحویل دهیم.
سایر اخبار این روزنامه
دونالد ترامپ وضعیت اضطراری ملی علیه ایران را یک سال دیگر تمدید کرد 40 سال جنگ اقتصادی ژوبین صفاری مردابِ غوغاسالاری «ابتکار» از موانع پیش‌روی مبارزه با مفاسد در کشور گزارش می‌دهد مفسدان در حاشیه امن دعواهای جناحی بیست‌و‌هفتمین دوره هفته کتاب در یزد افتتاح شد یزد، پایتخت کم‌فروغ کتاب خطر فرونشست و فروریزش زمین بیخ گوش تهرانی‌هاست اخطار کارشناسان، تعلل مسئولان پرداخت وام مسکن به خانه‌های ۲۵ ساله مجاز شد بازار مسکن تکان می‌خورد؟ وقتی برخی مسئولان هنوز به شیوه «پیشامشروطه» فکر می‏کنند عقب‏ماندگی 50 ساله در کشاورزی رئیس‌جمهوری با اشاره به موضوع۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار گم شده: تازه نگفتیم تشریح اقدامات هسته‌ای ایران از زبان ظریف در کلوپ آستانه اگر وعده‌های اقتصادی برجام محقق نشود، همه ضرر می‌کنند معاون حقوقی رئیس‌جمهوری: مدارک فساد ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری به قوه قضائیه ارسال شده اسحاق جهانگیری: دولت با تمام توان در کنار مردم زلزله‏زده خواهد بود رئیس دیوان عالی کشور: اوضاع امروز اقتصاد کشور تماما به دلیل تحریم نیست نشانگان استیضاح ترامپ در محاق سیاسی