پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت پدر شهیدان «بهادری زاده»

نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاج‌آقا عباس بهادری زاده» پدر شهیدان سرافراز «امید، مژگان و آرزو بهادری زاده» را تسلیت گفت.
متن پیام حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر بهادری زاده


سلامٌ علیکم
پدران والامقامی که درراه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را درراه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.
مرحوم «حاج‌آقا عباس بهادری زاده» پدر شهیدان سرافراز «امید، مژگان و آرزو بهادری زاده» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسالت دارم. ان شاء‌الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.
سایر اخبار این روزنامه
با حضور رئیس مجلس صورت گرفت افتتاح چندین طرح عمرانی در استان کرمانشاه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: موضع متحد طرف‌های برجام برای اتحادیه اروپا مهم است رئیس جمهور در دیدار استانداران سراسر کشور: استانداران به خانواده‌های آسیب‌دیده در حوادث اخیر سرکشی کنند پاسخ منفی مردم عراق به فراخوان حمله به مراکز دولتی واشنگتن پست افشا کرد: دولت‌های آمریکا درباره افغانستان دروغ گفته‌اند خاخام اعظم رژیم صهیونیستی در دیدار با پادشاه بحرین بر عادی سازی روابط تاکید کرد مجلس طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور را تصویب کرد ربیعی در جمع دانشجویان دانشگاه شریف؛ تصمیمی برای معافیت سلبریتی‌ها در دولت گرفته نشده است وزیر اقتصاد: فساد را افشا کنید، جایزه بگیرید در دیدار سفیر چین با رئیس اتاق ایران مطرح شد؛ مخالفت چین با تحریم‌های آمریکا علیه ایران در انتظار صدقه سوّم! در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر روحانی؛ روسای جدید هفت دانشگاه انتخاب شدند برگزیدگان «همایش ملی ایثار اجتماعی» هفته آینده معرفی می‌شوند پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت پدر شهیدان «بهادری زاده» سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به بیانیه نماینده جدید اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی: ایران هرگونه استفاده ابزاری و سیاسی از حقوق بشر علیه کشورهای مستقل را مردود می‌داند اخبار کوتاه