شوخی‌ها با سورپرایز عجیب وزیر

محمد جواد رنجبر- وزیر جوان که از چند روز پیش وعده سورپرایز تازه ای را برای روز پنج شنبه به مردم داده بود، عصر پنج شنبه گذشته از آن رونمایی کرد؛ سورپرایزی که خلاف انتظار بسیاری از کاربران بود و منجر به واکنش های متفاوت آن ها شد. به گزارش خراسان، در حالی که تعداد زیادی از مردم انتظار داشتند خبر ویژه ای از وزیر ارتباطات بشنوند،  آذری جهرمی عصر پنج شنبه گذشته با انتشار ویدئویی از عملیاتی شدن ارسال بسته پستی با پهپاد، در توئیتر خود از «پست+» رونمایی کرد و نوشت: «ما به جای صحبت، چند کار انجام دادیم که از آلودگی شهرها جلوگیری کنیم. ارسال بسته با پهپاد ماشین، موتوربرقی و...؛ همچنین به این مناسبت، ارسال نامه در پست روز شنبه ۲۳ آذر رایگان است.»

واکنش های انتقادی و طنز کاربران
این ماجرا باعث شد کاربران شبکه های اجتماعی   به حرکت آذری جهرمی واکنش های منفی و طنز نشان دهند که تعدادی از آن ها در ادامه آمده است:
* سید محمود رضوی تهیه کننده سینما با انتشار توییتی نوشت: شوخی زشتی با مردم کردید! در این اوضاع سرکار گذاشتن مردم بی معنی بود!


* واااای آقای جهرمی چقدر سورپرایزتون هیجان انگیز بود!
 * بین این همه بد بختی و دغدغه مردم تفریح خوبی انتخاب نکردید.
* هی می‌گفتی سورپرایز این بود سورپرایز؟
* از شدت شوک زیر سرم هستم.
* ببین دلخوشی وزیر یه مملکت چیه تو رو خدا!
* سورپرایز جهرمی مثل کادوهای بابام واسه تولدم بود، هر سال بهم یه سوئیچ ماشین با روبان روش میده و میگم ماشین برام گرفتی؟ میگه نه روبان رو باز کن با سوئیچ تو خونه یه دور بزن.
*الان با این سورپرایز وزیر دوست داشتنی‌مون بعد از دانمارک خوشحال ترین کشور جهانیم.
*‏۴ ساله کارت ملی سفارش دادم هنوز با موتور نیومده، حالا قراره از این به بعد با پهپاد نیاد
* جناب وزیر الان این سورپرایزتون بود؟ یک هفته باید منتظر این می‌بودیم!؟