پرسپولیس ۴ - ۲ الوحده صعود شیرین با هتریک طارمی

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر الوحده امارات به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.
به گزارش وبسایت نود ، تیم پرسپولیس که در گروه D لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها دیروز در ورزشگاه آزادی به مصاف الوحده امارات رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید. مهدی طارمی در دقایق (۲۰، ۵۴ و ۷۰) و سروش رفیعی (۱۸) برای پرسپولیس گلزنی کردند و گل‌های الوحده را احمد الاکبری (۳۴) و تاگلیابو (۵۱) به ثمر رساندند. طارمی در این بازی هت‌تریک کرد تا به نوعی ضربه پنالتی چیپی که در بازی با الریان زده بود را جبران کند.
در دیگر دیدار این گروه الهلال عربستان در زمین الریان قطر با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید تا با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند و پرسپولیس با ۹ امتیاز به عنوان تیم دوم جواز صعود را دریافت کرد. الریان هم با ۷ امتیاز سوم شد و از صعود بازماند.
سایر اخبار این روزنامه
جهانگیری: ارائه برنامه‌های غیرواقعی در زمینه اشتغال پذیرفتنی نیست منتقدان مذاکرات و توافق هسته‌ای از نقد کردن چک برجام می‌گویند دست‌درازی دلواپسان به میوه برجام «ابتکار» واکنش های گسترده بین المللی به پیروزی ماکرون را بررسی می کند بازگشت فرانسه علیرضا صدقی اصلاح‌طلبان خندان؛ اصولگرایان عصبانی دولت یازدهم چگونه با بحران آب جنگید؟ سال های سخت آب فصل مشترک سیاست رئیسی و احمدی‌نژاد در حوزه مسکن چیست؟ بنای «کرامت» روی خاک سست «مهر» «ابتکار» جنبه‌های ممنوع الخروجی بانوان ورزشکار ایرانی را بررسی می‌کند زنان در بند یک حق «ابتکار» از فرصت‌ها و چالش‌های صنعت سنگ ایران گزارش می‌دهد خرد شدن سنگ زیرپای تصمیمات دولت قبل عبدالله ناصری در گفت‌و‌گو با «ابتکار»: تندروها از انتخابات پرشور هراس دارند روحانی در همدان : ملت ایران از مسیر آزادی دست نخواهد کشید رئیس قوه قضاییه: نامزدها شعارهای بی اساس و غیر منطقی ندهند پرسپولیس ۴ - ۲ الوحده صعود شیرین با هتریک طارمی