افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکونی روستایی در خراسان جنوبی


وی با بیان اینکه معادل این تعداد بنیاد مسکن نیز تعهد ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور را دارد گفت: استان‌های بهره‌مند از این تفاهم‌نامه نیز خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان خواهند بود. رئیس ‌کمیته امداد ساخت مسکن برای نیازمندان را کاری بسیار بزرگ توصیف کرد و با‌ اشاره به تعهد کمیته امداد برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی افزود: مراحل شناسایی و محل یابی انجام و نفرات واجد شرایط در پهنه استان شناسایی شدند.
وی گفت: احداث پنل‌های خورشیدی یا نیروگاه‌های خرد نیز برای ماندگاری جمعیت در روستاها بسیار موثر است.رئیس ‌کمیته امداد اظهار داشت: دو ماه قبل برای ایجاد ۲۰ هزار پنل خورشیدی با اولویت روستاهای مناطق محروم تفاهم‌نامه‌ای مبادله شد که تعدادی در اختیار سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد.
ساخت ۲۲ هزار واحد مسکونی
در مناطق محروم


رئیس ‌بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت ۲۲ هزار واحد مسکونی در مناطق محروم کشور خبر داد.
علیرضا تابش در آیین بهره‌برداری از دو هزار واحد مسکن روستایی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای در بیستم اسفندماه 97 توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبنی بر احداث 10 هزار واحد مسکونی روستایی به امضا رسید.
وی بیان داشت: این اقدام به‌عنوان سمبل از روستای حج‌ و‌ نج انتخاب شد و مقرر گردید پنج هزار واحد مسکونی با اعتبارات مدنظر برای مردم احداث
شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ‌اشاره به احداث 10 هزار واحد مسکونی در بیش از 600 روستای استان خراسان‌جنوبی، مطرح کرد: از مجموع پنج هزار واحد مسکونی سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزار و 500 واحد به بهره‌برداری رسید و هزار و 500 واحد دیگر تا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
تابش عنوان کرد: افرادی که به روستا مهاجرت کنند و ساکن روستا شوند از اعتبارات وام روستایی و زمین بهره‌مند خواهند شد.
سایر اخبار این روزنامه
اتحاد ایران، روسیه و چین کابوس وحشتناک آمریکا خطرِ پیش روی عراق (یادداشت روز) اخبار ویژه موشکباران پایگاه نظامی آمریکا در کرکوک از سوی افراد ناشناس معافیت مالیاتی مؤسسات کنکوری با وجود گردش مالی ۴۰ هزار میلیارد تومانی شلیک مستقیم پلیس نیجریه به تظاهرکنندگان حامی شیخ زکزاکی تشییع پیکر مطهر سرتیپ محمدرضا رحمانی خلبان میگ 29 در تبریز منطقه حائل در سوریه یعنی حمایت از تروریست‌ها با تشکیل آن مخالفیم سیره پیامبر(ص) اهتمام به فقرا و ضعفا بود تصویب FATF یعنی وعده‌های واهی و آسیب‌های قطعی برگزاری ویژه ‌برنامه‌های ۹ دی با بیش از ۵ هزار نشست و گردهمایی افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکونی روستایی در خراسان جنوبی روزهای سخت «برهم صالح» آیا رئیس جمهور عراق بازمی‌گردد؟ با ما در فضای مجازی همراه باشید اتحاد ایران، روسیه و چین کابوس وحشتناک آمریکا منطقه حائل در سوریه یعنی حمایت از تروریست‌ها با تشکیل آن مخالفیم اتحاد ایران، روسیه و چین کابوس وحشتناک آمریکا منطقه حائل در سوریه یعنی حمایت از تروریست‌ها با تشکیل آن مخالفیم