تشییع پیکر مطهر سرتیپ محمدرضا رحمانی خلبان میگ 29 در تبریز

  تبریز- خبرنگار کیهان‌:امیر سرتیپ واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی  گفت: شهید رحمانی یکی از خلبانان با تجربه، مومن و باسواد نیروی هوایی بود.
به گفته امیر واحدی، پرواز میگ ۲۹ آزمایشی بود و علت سانحه در حال بررسی است.
روز چهارشنبه مورخه چهارم دیماه سال جاری یک فروند جنگنده میگ ۲۹ ارتش درحین انجام ماموریت در ارتفاعات سبلان دچار سانحه شد. در این سانحه به دلیل شرایط بدجوی و با وجود اعزام تیم های مختلف جست‌وجوگر از تکاوران و یگان‌های هوانیروز ارتش و سپاه، هلال احمر،کوهنوردان محلی و مردم منطقه، شناسایی محل سقوط جنگنده و یافتن اطلاعات از وضعیت خلبان به سختی انجام شد که سرانجام ظهر جمعه، شهادت سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی محرز شد.
شایان ذکر است این خلبان شجاع در سال ۱۳۷۳ به استخدام نیروی هوایی ارتش درآمد و دوره‌های مقدماتی و تکمیلی خلبانی خود را زیر نظر خلبانان خبره ارتش طی کرد. وی پس از پایان دوره خلبانی به عنوان خلبان جنگنده اف ۵ در نیروی هوایی مشغول به انجام وظیفه در حراست از آسمان ایران اسلامی شد و پس از آن با طی دوره خلبانی هواپیمای میگ ۲۹، خدمت خود را با این جنگنده در پایگاه شهید فکوری تبریز ادامه داد.


سرهنگ خلبان شهید محمدرضا رحمانی، یکی از خلبانان زبده و باتجربه نیروی هوایی ارتش بود که باروحیه جهادی و با انجام صدها مرحله پرواز در ماموریت‌های مختلف کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.
تکاوران، امدادگران و کوهنوردان محلی روز جمعه با رسیدن به محل سقوط جنگنده میگ ۲۹ ارتش در ارتفاعات سبلان به لاشه‌ این هواپیما که بر اثر برخورد با کوه متلاشی شده دست یافتند.
پیکر این شهید برای دفن در شهرستان ری تهران تا فرودگاه تبریز بدرقه شد.
سایر اخبار این روزنامه
اتحاد ایران، روسیه و چین کابوس وحشتناک آمریکا خطرِ پیش روی عراق (یادداشت روز) اخبار ویژه موشکباران پایگاه نظامی آمریکا در کرکوک از سوی افراد ناشناس معافیت مالیاتی مؤسسات کنکوری با وجود گردش مالی ۴۰ هزار میلیارد تومانی شلیک مستقیم پلیس نیجریه به تظاهرکنندگان حامی شیخ زکزاکی تشییع پیکر مطهر سرتیپ محمدرضا رحمانی خلبان میگ 29 در تبریز منطقه حائل در سوریه یعنی حمایت از تروریست‌ها با تشکیل آن مخالفیم سیره پیامبر(ص) اهتمام به فقرا و ضعفا بود تصویب FATF یعنی وعده‌های واهی و آسیب‌های قطعی برگزاری ویژه ‌برنامه‌های ۹ دی با بیش از ۵ هزار نشست و گردهمایی افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکونی روستایی در خراسان جنوبی روزهای سخت «برهم صالح» آیا رئیس جمهور عراق بازمی‌گردد؟ با ما در فضای مجازی همراه باشید اتحاد ایران، روسیه و چین کابوس وحشتناک آمریکا منطقه حائل در سوریه یعنی حمایت از تروریست‌ها با تشکیل آن مخالفیم اتحاد ایران، روسیه و چین کابوس وحشتناک آمریکا منطقه حائل در سوریه یعنی حمایت از تروریست‌ها با تشکیل آن مخالفیم