رئیس اداره عملیات دریایی ستاد کل نیروهای مسلح: برگزاری رزمایش‌های مشترک در سال‌های آینده ادامه خواهد داشت

ایرنا - رئیس اداره عملیات دریایی ستادکل نیروهای مسلح گفت: برگزاری رزمایش‌های مشترک به طور قطع در سال‌های آینده ادامه خواهد داشت و حتی با کشورهای دیگر منطقه نیز رزمایش‌هایی را برگزار خواهیم کرد.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی ارتش، سردار محمد ابراهیم دهقانی در حاشیه رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین در خصوص پیام این رزمایش اظهار داشت: دوستان ما اطمینان خاطر پیدا می‌کنند که امنیت دریایی منطقه توسط جمهوری اسلامی ایران و متحدینش قابل تامین است و نیازی به نیروهای بیگانه به ویژه آمریکایی ها در منطقه نیست. وی افزود: حضور آمریکایی‌ها در منطقه، خود ایجاد ناامنی می کند کما اینکه خود آمریکایی‌ها نیز از منطقه خلیج فارس و دریای عمان خارج شده‌اند و به شمال اقیانوس هند رفته‌اند. سردار دهقانی تاکید کرد: این نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها حتی توان تامین امنیت برای خودشان را هم ندارند. رئیس اداره عملیات دریایی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه پیام این رزمایش برای دشمنان این است که اگر مرتکب اشتباهی شوند با جواب دندان‌شکن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ملت سرافرازمان مواجه خواهند شد، گفت: برگزاری رزمایش‌های مرکب قطعا در سال‌های آینده ادامه خواهد داشت و حتی با کشورهای دیگر منطقه نیز رزمایش‌هایی را برگزار خواهیم کرد.
سایر اخبار این روزنامه
همدلی از تغییر طبقات اجتماعی گزارش می دهد طبقه متوسط در منفی یک نایب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران: حق مسکن کارگران معادل پول شارژ ساختمان است! مهدی تاج استعفا کرد یاران سیاسی آیت الله مصباح یزدی دیروز با برگزاری همایشی به مناسبت 9 دی تحرکات انتخاباتی خود را زودتر از موعد قانونی کلید زدند اتهامی احتمالا برای خودروسازان و دلالان؛ یک نماینده مجلس مدعی تخلف در جریان ثبت نام برای پیش‌فروش خودروهای داخلی شد با جایگزینی باقری کنی جواد لاریجانی هم از قوه قضاییه رفت گپ‌وگفتی با محمدعلی بهمنی درباره موسیقی ایران از ناصر عبداللهی تا علیرضا قربانی و سالار عقیلی دریادار اخگر: برقراری امنیت دریایی مستلزم همکاری جمعی است رئیس دفتر رئیس‌جمهور تشریح کرد طراحی موضوع استعفا و مسدودسازی تصویب FATF در اتاق فکر ضد دولت روحانی «قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور» را ابلاغ کرد با جایگزینی باقری کنی جواد لاریجانی هم از قوه قضاییه رفت موسوی: ایران با کنار هم قرار گرفتن همه اقوام و مذاهب زیباتر است رئیس اداره عملیات دریایی ستاد کل نیروهای مسلح: برگزاری رزمایش‌های مشترک در سال‌های آینده ادامه خواهد داشت