دبیر ستاد انتخابات کشور: داوطلبان رد‏‏صلاحیت‏شده می‌توانند به شورای نگهبان شکایت کنند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبانی که صلاحیت‏شان در هیئت‌های نظارت تایید نشود، می‌توانند پس از دریافت نامه فرمانداران مرکز حوزه انتخابیه، به شورای نگهبان شکایت کنند.
به گزارش مهر، سیداسماعیل موسوی در جمع مربیان آموزش انتخابات استان‌های شمالی در مازندران، گفت: حیات و شهادت سردار سلیمانی موجب برکت برای اسلام و مسلمین بوده است که یکی از این برکات، همدلی و وحدت برای مقاومت در برابر بدخواهان و دشمنان و نیز موجب انسجام ملی است. موسوی ضمن اشاره به آمادگی وزارت کشور، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری انتخابات، هدف از نشست منطقه‌ای مازندران را تربیت مربیان آموزش برای انتقال تجربه و دانش به عوامل و مجریان انتخابات در استان‌ها و شهرستان‌ها اعلام کرد. مدیرکل انتخابات وزارت کشور با اشاره به فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان، اظهار کرد: شنبه مورخ ۲۱ دی‏ماه آخرین روز بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های نظارت استان‏هاست و پس از اعلام نتیجه بررسی‌ها از سوی آن هیئت‌ها، فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه، مراتب تایید یا ردصلاحیت را به داوطلبان اعلام خواهند کرد. دبیر ستاد انتخابات افزود: بر اساس روزشمار انتخابات، داوطلبانی که صلاحیت‏شان در هیئت‌های نظارت تایید نشود، می‌توانند پس از دریافت نامه فرمانداران مرکز حوزه انتخابیه به شورای نگهبان شکایت کنند.
سایر اخبار این روزنامه
اشتباه انسانی موجب بروز فاجعه شد ژوبین صفاری زخمی دوباره به اعتماد عمومی فرمانده هوافضای سپاه با پذیرش خطای انسانی رخ داده: همه مسئولیت‌ها را می‌پذیریم فرمانده هوافضای سپاه با پذیرش خطای انسانی رخ داده: همه مسئولیت‌ها را می‌پذیریم از سوی دادستان و رئیس قوه قضائیه صورت گرفت‏ دستور برای رسیدگی و شناسایی عوامل سقوط هواپیما معاون اول رئیس‌جمهوری: ساقط شدن هواپیما در اثر خطای انسانی، فاجعه‌ای ملی است مرجعیت خبری رسانه‌های داخلی چرا و چگونه زیر سوال رفت؟ سقوط اعتماد از آسمان رسانه لاریجانی: بررسی ابعاد خطا در سقوط هواپیمای اوکراینی در اولویت کار دستگاه‌ها قرار گیرد دبیر ستاد انتخابات کشور: داوطلبان رد‏‏صلاحیت‏شده می‌توانند به شورای نگهبان شکایت کنند وزیر اطلاعات: قدرت اصلی ما به آدم‌ها و روحیه شهادت‏طلبی‌مان است علم‌الهدی: هیچ نظامی مشابه ایران نیست درخواست چند نماینده مجلس: سریع‏تر اقدام حقوقی در پرونده سقوط هواپیما صورت گیرد