لاریجانی: چیزی به اسم افشاگری راه افتاده که مصداق بد اخلاقی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چیزی به اسم افشاگری راه افتاده که مصداق بداخلاقی است.
به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در مراسم صدمین سالگرد شهید مطهری که عصر روز یکشنبه در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، گفت: اخیراً چیزی به اسم افشاگری راه افتاده که مصداق بد اخلاقی است، در حالی که حفظ آبروی مومن به اندازه رعایت حرمت کعبه اهمیت دارد و این کار خلاف معنویت و اخلاق اسلامی است.
وی با بیان اینکه شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی از جهاتی شبیه شهادت شهید مطهری بود، گفت: شهید مطهری با شهادتش فکرش را به کلی متفاوت از گذشته در صحنه اجتماع روان کرد و از زمان تشییع ایشان انسان می‌دید که فضا متفاوت شده است. درمورد شهادت حاج قاسم سلیمانی هم دشمنان فکر می‌کردند حرکت انقلاب با ترور ایشان ضربه می‌خورد و متوقف می‌شود ولی خون او همه را متحول کرد و عراق و خیلی از کشورها نگاه متفاوتی به رفتار آمریکا پیدا کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با ذکر خاطره‌ای از شهید سلیمانی گفت: سال‌ها پیش سردار سلیمانی به من گفت سید حسن نصرالله و عماد مغنیه تهران هستند و می‌خواهند به منزل شما بیایند. آنها شام منزل ما آمدند. در آنجا سردار سلیمانی به من گفت خاطرات شهید مطهری را برایم بگویید. حاج قاسم علقه خاصی به منش و فکر شهید مطهری داشت.
وی با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی بی‌نظیر یا کم نظیر در تاریخ معاصر ایران بوده یادآور شد: ۴۰ سال از شهادت ایشان می‌گذرد و اگر نگاه کلی به افکار ایشان داشته باشیم سه وجه از حیات فکری او جلوه‌گری می‌کند. اول انتشار آثار متنوع و آموزنده ایشان که هم نیازهای جوانان را مورد توجه داشت و هم بحث‌های تطبیقی در مباحث فلسفی داشت که هنوز هم جذاب و ماندگار است.
سایر اخبار این روزنامه
حاتمی‌کیا با فیلم‌ تازه‌اش به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آمد «خروج» از ریل؟ علیرضا صدقی بلای قشری شدن مفاهیم در جامعه ایران «ابتکار» مواجهه مسئولان با بحران‌ها را در دو کشور آسیایی مقایسه می‌کند مدیریت بحران؛ از چین تا ایران آیا جریان اصلاحات در انتخابات پیش ‌رو لیست معرفی می‌کند؟ حداقل‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان «ابتکار» علت افزایش قیمت خودرو در روزهای اخیر را بررسی کرد چتر گرانی بر سر بازار خودرو خریداران خانه در خارج از ایران عاقبت بخیر نمی‌شوند ولنگاری اقتصاد نئولیبرال ایران مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران سفر کرد دلیل حضور بورل در تهران محمد توفیق علاوی به عنوان نخست وزیر جدید عراق انتخاب شد روزهای دشوار آقای نخست وزیر پیام رهبر انقلاب به تشکل‌های دانشجویی: امروز بیشتر از همیشه کشور به عنصر مومن حزب‌اللهی احتیاج دارد رئیس‌جمهوری در حرم امام راحل: دلسرد کردن مردم از انتخابات از مشی امام فاصله دارد لاریجانی: چیزی به اسم افشاگری راه افتاده که مصداق بد اخلاقی است ظهور انقلاب اسلامی ایران و عمق راهبردی هوشمند ایران در منطقه