خونی که زینت بخش اوراق زرین تاریخ است

جعفر بای ‪-‬ خون آدمی که صاحبش خدای منان است منشاء برکات عظیمی در طول تاریخ می شود. اولا در قوانین حاکم بر کائنات خلقت بشر که خدای متعال با دمیدن روحش به انسان جان داد، تنها کسی که می تواند و شایستگی باز پس گیری جان آدمی را دارد فقط و فقط خداست و اگر جز این اتفاق بیفتد اولا در هر شرایطی خدا رسوایش می کند و ثانیا انتقام سختی می گیرد و ثالثا به نسبت پاکی خون و عظمت روح صاحبش منشاء خیر و برکات برای بشریت و بازماندگانش می شود.
پس قطعا قاتل توسط ثارالله رسوا می شود
و اگر زمان طولانی هم از لحظه جنایت بگذرد به دست عدالت تقاص می شود و هیچگاه محو نمی گردد. اما اثر بخشی خون پس از هجرت از این جهان فانی به دیار باقی در انسانها متفاوت است. حدود چهل روز از جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار قلب ها شهید قاسم سلیمانی می گذرد. همانگونه که شاهدیم خداوند تشت رسوایی آمریکای جنایتکار را از بام جهان به زمین انداخت به گونه ای که ندای « مرگ بر آمریکا» این بار از اقصی نقاط جهان شنیده شد و نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشکباران پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق انتقام سختی گرفت و تلفات سنگینی را بر دشمن وارد ساخت و با سرنگونی هواپیمای آمریکا در افغانستان دو نظامی وزارت دفاع « پنتاگون» از جمله فرمانده عملیات ترور سردار سلیمانی کشته شد.
ولی آن چه موضوع اصلی این یادداشت است تبیین برکات این خون پاک است. خونی که منشاء اتحاد و انسجام ملی شد و روح تازه ای بر پیکر جامعه دمید و باعث تقویت وحدت ملی برای مردمی که در سخت ترین شرایط تحریم با آمریکای وحشی دست و پنجه نرم می کنند، شد.


خونی که تفاهم ملی را در بالاترین سطح نهادینه نمود و روح اخوت و صفا و صمیمیت و مهربانی را بر جامعه حاکم ساخت . خونی که همه گروه ها و اقوام و احزاب را حول محور دفاع از انقلاب و کشور منسجم و متحد نمود. خونی که میلیون ها انسان را فقط با یک اعلامیه در مراسمی گردهم آورد که دشمن نادان مورد لعن و نفرین آزادگان جهان در طول تاریخ قرار بگیرد.
خونی که سرمایه های عظیم اجتماعی را جاودانه ساخت و اعتماد و صداقت و همبستگی ملی را برای فتح قله های پیشرفت و ترقی ارتقاء بخشید. خونی که همکاری های اجتماعی و مشارکت های ملی را برای حصول رشد و تعالی تضمین کرد.
خونی که درس ولایت مداری را در کلاس جهانی برای امت اسلام بازخوانی نمود. خونی که چگونگی غلبه بر دشمن را با قوی شدن و شکوفا کردن استعداد های جوانان رمزگشایی نمود و فریاد مظلومیت محرومان را به گوش جهانیان رسانید و ندا سرداد که آمریکا با همه قدرت پوشالی اش محکوم به فنا و نابودی است. خونی که نوید آزادی فلسطین تحت ستم و مبارزه و نابودی دولت کودک‌کش و غاصب را سر داد. خونی که امید‌ها را در دل جوانان این آب و خاک زنده کرد و آرمان خواهی و مبارزه طلبی را تا پیروزی یاد‌آور شد. خونی که فتح آخرین سنگر های دشمنان خدا را در رگ‌های جامعه جاری ساخت و با یارگیری و کادرسازی جبهه حق علیه باطل را فرماندهی می کند. خونی که
راه‌های نجات بشریت را تا دستیابی به اهداف عالی و آرمانهای الهی مشخص می‌کند و زینت بخش اوراق زرین تاریخ ایران است. خونی که تا پیروزی آخرین نهضت های آزادیبخش جهان در رگ‌های تاریخ جریان دارد و تا نهضت امام عصرحضرت صاحب الزمان(عج) می‌جوشد.