روحانی در تماس تلفنی با استانداران قم، گیلان و مازندران: پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا با قاطعیت اجرا شود

رئیس‌جمهوری در تماس تلفنی با استانداران استان‌های قم، گیلان و مازندران ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت این استان‌ها از نظر مقابله با ویروس کرونا و درمان مبتلایان، بر ضرورت اجرای جدی، دقیق و همراه با قاطعیت کلیه پروتکل‌ها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، حسن روحانی روز سه شنبه در این تماس‌های تلفنی به استانداران قم، گیلان و مازندران دستور داد که پیش‌بینی‌های لازم درمورد وضعیت استان خود در ایام عید را به صورت دقیق انجام داده و درصورت لزوم از ورزشگاه‌ها و اماکن مسقف به عنوان نقاهتگاه برای بیماران استفاده کنند.
روحانی با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده از سوی کادر درمانی و بیمارستانی در مداوای بیماران مبتلا به کرونا، ضرورت استفاده از همکاری نیروهای مسلح برای ایجاد امکانات بیمارستانی و احداث مراکز درمانی سیار و همچنین استفاده از پرسنل درمانی نیروهای مسلح برای درمان بیماران را مورد تاکید قرار داد .
رئیس‌جمهوری با اشاره به اهمیت رعایت اجتناب از جابه‏جایی و سفرهای غیر ضروری و ضرورت ماندن در خانه برای کمک به جلوگیری از انتقال ویروس از سوی هموطنان، از استانداران قم، گیلان و مازندران خواست مردم استان‌های خود را به رعایت کامل این موضوع دعوت کرده و به مشارکت بطلبند.
سایر اخبار این روزنامه
چرا پروژه بومی‌سازی پیام‌رسان‌های داخلی موفق نبود؟ باگی به بزرگی یک اپلیکیشن! ژوبین صفاری از مردم عقب نیفتید «ابتکار» از بی‌توجهی به احیای اعتماد عمومی در شرایط بحرانی گزارش می‌دهد اعتماد در بستر بیماری «ابتکار» وضعیت صنعت خودروسازی در سال جاری را بررسی کرد ‌بازار خودرو، چشم به راه سال جدید خانواده‌های مشمولان خدمت سربازی نگران عزیزان شان هستند پشت دیوارهای پادگان در روزهای کرونا زده چقدر و چگونه می‌توان روی همراهی مردم در حل بحران‌هایی مثل شیوع کرونا حساب کرد؟ چاله بزرگ سر راه کمک‌های مردمی بخش خصوصی پیشنهادهایی را برای حمایت از اصناف مطرح کرد تصمیم کرونایی برای حمایت از اصناف «ابتکار» تحولات مربوط به انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در آمریکا را بررسی می‌کند با موافقت رهبر انقلاب‏ «مدافعان سلامت»، «شهید خدمت» محسوب می‌شوند روحانی در تماس تلفنی با استانداران قم، گیلان و مازندران: پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا با قاطعیت اجرا شود امیر سرلشکر موسوی: ارتش برای حفظ سلامت مردم و ارتقای توان دفاعی تلاش دارد