آدرس غلط برای وام یک میلیونی یارانه ای، دردسرساز شد!

در پی تاکید رهبر انقلاب در بیانات روز نیمه شعبان برای تسریع در اجرای طرح‌های حمایتی دولت، رئیس جمهور از رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست کرد تا در پرداخت این مبلغ تسریع شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در گفت وگو با نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر تسریع روند اجرای طرح پرداخت اعتبار یک میلیون تومانی به خانواده های یارانه‌بگیر در اردیبهشت‌ماه تأکید کرد.
در همین حال اطلاع رسانی غلط برخی رسانه ها در معرفی سایت رفاهی برای ثبت نام دریافت وام یارانه ای یک میلیون تومانی و مراجعه برخی شهروندان به این سایت و ثبت نام در آن که به منزله درخواست انصراف یارانه تلقی می شود با واکنش و توضیحات سازمان هدفمندی یارانه ها همراه شد.
طبق اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، افرادی که از روز گذشته با مراجعه به این سایت سهواً گزینه اهدای یارانه را انتخاب کردند نگران نباشند، یارانه این افراد همچنان برقرار است و پرداخت می‌شود.


براساس اطلاعیه این سازمان، بعد از فراهم شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت‌نام متقاضیان، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
سازمان برنامه و بودجه نیز با انتشار  اطلاعیه ای اعلام کرد، به زودی آدرس کامل و جزئیات ثبت نام وام یک میلیون تومانی اعلام خواهد شد.