درخواست از آقایان رئیسی و آملی درخصوص محکومیت محمود صادقی

دکتر مصطفی کواکبیان در تذکری در صحن علنی مجلس با اشاره به ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی ماه شعبان، گفت: من از خداوند سبحان به حق این روزهای معنوی می‌خواهم بلای کرونا را از سر مردم دنیا و به‌خصوص مردم سرافراز ایران رفع کند.
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس خطاب به رئیس جلسه گفت: یک طرح دوفوریتی هفته گذشته مطرح شد که هنوز در دستور کار این هفته قرار نگرفته و من خواهشم این است اگر فراموش شده، جدی بگیریم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: تذکر دوم من به صداوسیمایی است که در سریال‌هایش نماینده مجلس را آدمی مفلوک که بدبخت بیچاره است و کفش‌هایش را هم نمی‌تواند ردیف کند و حتی حق برخورد با راننده‌اش را هم ندارد، نشان می‌دهد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: می‌خواهم دعوایی که بین وزارت ارتباطات و صداوسیما درخصوص باند 700 -800 وجود دارد را به نفع مردم حل کنند؛ چرا که برای مباحث آموزشی سرعت اینترنت کم است.
کواکبیان در ادامه افزود: تذکر سوم من درباره همکارمان آقای محمود صادقی است که اخیرا در فضای مجازی احکامی برای ایشان مطرح شده است که من از آقای رئیسی (رئیس فعلی دستگاه قضایی) می‌خواهم باتوجه به اینکه بالاخره خودشان حساب‌های چند ده‌گانه قوه قضائیه را به چهار، پنج حساب تنظیم کرده‌اند، به خاطر یک تذکر ایشان برای این همکار عزیزمان این مشکلات ایجاد نشود و آقای آملی‌لاریجانی هم از موضوع بگذرند.