وزیر آموزش‌وپرورش: تلاش و ایثارگری معلمان اطلاع‌رسانی شود

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به وضعیت کرونایی موجود و روند آموزش‌ها گفت: با تعطیلی مدارس، معلمان از هر تلاشی برای تداوم آموزش‌ها دریغ نکردند و ما شاهد خلاقیت‌های خوبی در این زمینه بوده‌ایم. لذا در هفته بزرگداشت معلم تلاش و ایثارگری‌های آنان باید اطلاع‌رسانی شود.
محسن حاجی‌میرزایی در جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت هفته معلم افزود: اجرای هر برنامه در هفته معلم باید با محوریت معلم و معرفی این قشر زحمتکش به جامعه باشد. وی بر تقدیر از معلمان شاخص در هفته معلم تاکید و اظهارکرد: معلمان برجسته در حوزه نویسندگی، شعر و شاعری و پیشکسوتان فرهنگی در این هفته باید مورد تقدیر قرار گیرند. وزیر آموزش‌وپرورش از استاد مطهری به‌عنوان شخصیتی الگو و اسوه برای معلمان یاد کرد و تصریح کرد: در هفته معلم برای شناساندن افکار و اندیشه‌های استاد بزرگ شهید مطهری تلاش شود و یک روز از هفته معلم به بزرگداشت وی اختصاص یابد.
در این جلسه برنامه‌های مختلفی ازجمله پخش بیانات رهبری در خصوص روز معلم، دیدار و گفت‌وگوی معلمان با رئیس‌جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس، گفت‌وگوی زنده وزیر آموزش‌وپرورش از طریق شبکه شاد با فرهنگیان، افتتاح شبکه شاد توسط رئیس‌جمهوری و... ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش‌‌وپرورش، همچنین گفت‌وگوی وزیر آموزش‌‌وپرورش با معلمان شاخص و برخی خانواده‌ها، افتتاح مسکن فرهنگیان در اصفهان، ارائه گزارش عملکرد آموزش‌‌وپرورش در سه حوزه آموزشی (شبکه آموزش دانش‌آموزان)، عمرانی (جمع‌آوری مدارس خشتی و گلی) و تحولی (بسته‌های تحولی) و... از دیگر برنامه‌های پیشنهادی هفته معلم بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سایر اخبار این روزنامه
معاون امور جوانان در نامه‌ای به دادستان کل کشور، خواستار ورود دستگاه قضا به موضوع دفاتر غیرمجاز مشاوره در فضای مجازی شد ژوبین صفاری اصلاح‌طلبی در محاق «ابتکار» از اما و اگرهای طرح تمدید خودکار 6 ماهه اجاره‌نامه مستاجران گزارش می‌دهد آیا سرانجام مشاغل هنری به عنوان شغلی رسمی در لیست مشاغل وزارت کار ثبت خواهد شد؟ شغل: هنرمند! اتحادیه اروپا بخشی از گزارش خود در مورد کرونا را تغییر داد عقب‌نشینی اروپا تحت فشار چین منتخبان مجلس یازدهم برای انجام وظیفه نمایندگی به چه آموزش‌های نیاز دارند؟ یازدهمی‌ها در مدرسه بهارستان! نقشه ترامپ برای عبور از شرایط بحرانی و ورود به رقابت‌های انتخاباتی چیست؟ رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد اختصاص 5 هزار میلیارد تومان بودجه برای بیمه بیکاری تشریح اقدامات سازمان انرژی اتمی در مقابله با ویروس کرونا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد اختصاص 5 هزار میلیارد تومان بودجه برای بیمه بیکاری وزیر آموزش‌وپرورش: تلاش و ایثارگری معلمان اطلاع‌رسانی شود