مایک پنس با جعبه‌های خالی به کمک کرونایی‌ها رفت!

در فیلمی که از «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا منتشر شده، وی در حالی نشان داده می‌شود که بدون ماسک درحال حمل چند کارتن تجهیزات حفاظت فردی به یک مرکز توانبخشی سالمندان در ویرجینیا است و نهایت تلاش خود را می‌کند تا این کارتن‌های خالی را حمل کند و به مرکز درمانی انتقال دهد، اما غافل از اینکه میکروفن‌ها روشن هستند و صدای او را ضبط می‌کنند!
صدای پنس در ویدئو شنیده می‌شود که با وجود اینکه به او می‌گویند: «قربان جعبه‌ها خالی هستند»، او می‌گوید: «می‌خواهم مقابل دوربین این جعبه‌ها را جابه‌جا کنم»(!)
سایر اخبار این روزنامه
دولت می‌خواهد تماشاچی باشد/ از بورس تا بازار خودرو توافقی برای کاهش فشار یا اهرمی برای اعمال فشار؟(یادداشت روز) اخبار ویژه ترامپ: همه به عنوان الگو به ما نگاه می‌کنند! اگر بازگشایی‌ها موجب افزایش موارد ابتلا شود/ احتمال بازگشت تعطیلی‌ها وجود دارد توزیع 20 هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات و همدلی وزارت دفاع کرونا، فساد و آمریکا ۳ چالش اصلی نخست‌وزیر جدید عراق پایگاه خبری آمریکایی: ترامپ با توسل به برجام نمی‌تواند بر ایران پیروز شود وعده توافق بهتر از برجام عملی نشده است جابه‌جایی بازیکن به شرط خرید ویلا! وزارت ورزش: به تنهایی از پس دلال‌ها برنمی‌آییم، همه کمک کنند آیت‌الله میرباقری: کرونا، ضعف اخلاقی جامعه غرب را آشکار کرد طرح اصلاح قانون انتخابات به دلیل ایرادات فراوان به مجلس ارجاع شد یک مدعی اصلاحات؛ایرانی‌ها خودخواه و منفی‌باف هستند! با ما در فضای مجازی همراه باشید مایک پنس با جعبه‌های خالی به کمک کرونایی‌ها رفت! دولت می‌خواهد تماشاچی باشد/ از بورس تا بازار خودرو دولت می‌خواهد تماشاچی باشد/ از بورس تا بازار خودرو