توزیع 20 هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات و همدلی وزارت دفاع

امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پربرکت و مبارک رمضان المعظم و تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به همه شیعیان و با اشاره به عزم انقلابی و جهادی کارکنان وزارت دفاع در کمک‌های انسان‌دوستانه خود، گفت: مجموعه کارکنان و سازمان های وزارت دفاع با احساس تکلیف و پاسخ به رهبر و مولای خود 13 قلم کالای اساسی را در قالب 20 هزار بسته معیشتی مورد نیاز خانوارهای آسیب‌پذیر و نیازمند توزیع می‌کنند.
به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، وی با اشاره به حضور موثر وزارت دفاع از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار ملت و حوزه بهداشت و درمان و به کارگیری تمام توان، تجهیزات و پشتوانه دانش دفاعی و تأمین اقلام و ملزومات تخصصی کشور در مقابله با این ویروس منحوس، بیان داشت: بلافاصله پس از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا تمامی مدیران و کارکنان وزارت دفاع در سازمانهای تابعه با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در طرح «مواسات، همدلی و کمک همدلانه» مشارکت نموده و نسبت به رفع مایحتاج نیازمندان اقدامات شایان توجهی انجام دادند.
امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه برخی از اقلام توزیع شده جزو اقلام پرتقاضای بازار هستند، گفت: عمده این اقلام شامل برنج، حبوبات، رب گوجه فرنگی، روغن، تن ماهی، ماکارونی، چای، قند و شکر می‌باشد که در قالب بسته‌های معیشتی اهدا می‌شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این کمک‌های معیشتی وزارت دفاع محدود به این 20 هزار بسته نخواهد شد، افزود: ان‌شاءالله در ایام و لیالی قدر و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز کارکنان و مدیران صنعت دفاعی با اهدای یک روز حقوق خود و جمع آوری دیگر کمک‌های خیرخواهانه گام دیگری در جهت حضوری مومنانه و عملیاتی کردن شعار مواسات و همدلی برخواهند داشت.


وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و متخصصین و تلاشگران صنعت دفاعی کشور نه تنها ضامن حفظ امنیت انقلاب و نظام اسلامی اند بلکه در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط، خالصانه و خاضعانه در کنار ملت صبور و با اراده ایران اسلامی ایستاده و به این نقش‌آفرینی افتخار می کنند.
امیر سرتیپ حاتمی گفت: ان‌شاءالله با لطف پروردگار متعال، عنایات اهل‌بیت(ع) و خاصه نگاه مهرآمیز قطب عالم امکان حضرت امام زمان(عج) و همدلی و همیاری آحاد ملت شریف ایران از این دوران سخت به سوی فردای روشن و امیدبخش عبور می‌کنیم و تنها خاطرات مهربانی‌ها و دستگیری ها به عنوان نماد استقامت و صبوری ملت ایران در تاریخ پرشکوه این کشور ماندگار می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
دولت می‌خواهد تماشاچی باشد/ از بورس تا بازار خودرو توافقی برای کاهش فشار یا اهرمی برای اعمال فشار؟(یادداشت روز) اخبار ویژه ترامپ: همه به عنوان الگو به ما نگاه می‌کنند! اگر بازگشایی‌ها موجب افزایش موارد ابتلا شود/ احتمال بازگشت تعطیلی‌ها وجود دارد توزیع 20 هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات و همدلی وزارت دفاع کرونا، فساد و آمریکا ۳ چالش اصلی نخست‌وزیر جدید عراق پایگاه خبری آمریکایی: ترامپ با توسل به برجام نمی‌تواند بر ایران پیروز شود وعده توافق بهتر از برجام عملی نشده است جابه‌جایی بازیکن به شرط خرید ویلا! وزارت ورزش: به تنهایی از پس دلال‌ها برنمی‌آییم، همه کمک کنند آیت‌الله میرباقری: کرونا، ضعف اخلاقی جامعه غرب را آشکار کرد طرح اصلاح قانون انتخابات به دلیل ایرادات فراوان به مجلس ارجاع شد یک مدعی اصلاحات؛ایرانی‌ها خودخواه و منفی‌باف هستند! با ما در فضای مجازی همراه باشید مایک پنس با جعبه‌های خالی به کمک کرونایی‌ها رفت! دولت می‌خواهد تماشاچی باشد/ از بورس تا بازار خودرو دولت می‌خواهد تماشاچی باشد/ از بورس تا بازار خودرو