دردسرهای شیرین جواد پیشنهاد جنجالی عباسی   و قصه های تلخ دیکنز!

مصطفوی- جواد عزتی را هم در نقش جوان بد شانس و بی پول در آینه بغل دیده ایم، هم در نقش حاج آقا در دودکش و هم در نقش صادق در ماجرای نیمروز،  بابا اتی در قهوه تلخ و... آقا جواد که این روزها جزو ستاره‌های محبوب و پول‌ساز سینماست، کار خود را با تلویزیون شروع کرد و با نقش‌های فرعی در سریال‌های تلویزیونی، مسیر خود را برای ستاره شدن در سینما پله‌پله طی کرد. «دردسرهای عظیم» و کاراکتر «لطیف» که شخصیت دوست‌داشتنی و محبوبی داشت، اتفاق مهمی را در کارنامه جواد عزتی رقم زد. سریالی که اولین بار سال 93 پخش شد و حالا از 16 خرداد روی آنتن شبکه آ‌ی‌فیلم رفته است. بازی عزتی در کنار الناز حبیبی در زمان پخش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت به همین دلیل داستان آن در فصل دوم هم ادامه پیدا کرد و فصل دوم هم حسابی محبوب شد. شما فکر می کنید سریال «دردسرهای عظیم» چه تاثیری در دیده شدن ستاره محبوب سینما داشت؟ همکاران مان در صفحه 6 گزارشی از شخصیت لطیف و دردسرهایش در سریال «دردسرهای عظیم» و عیار بازی آقای بازیگر نوشته اند. آن را بخوانید.
* اگر اهل رمان خواندن باشید و بخواهید یک نمونه عالی را در این زمینه معرفی کنید «دیوید کاپرفیلد»، «الیور توئیست» و آثار دیگر آقای دیکنز یکی از انتخاب هایتان خواهد بود. نویسنده ای که استاد ساختن آدم های خبیث یا نیمه خبیث است. آدم هایی گناه کار  که اتفاقا از وضعیت شان هم آگاهی دارند اما در بیشتر موارد عاقبت به خیر می شوند! دل داستان اما چیزهایی در خود دارد که حتما اشک تان را در می آورد. اتفاقا سوال همه مان همین است؛ قصه های تلخ تر از تلخی که مثل سریال های تلویزیونی آخرش همه چیز گل و بلبل می شود چرا این قدر غمناک است؟ چرا باید خواننده آثار دیکنز، در منجلاب درد و رنج جانکاهی که قهرمانان رمان‌های او را در برمی‌گیرد، دست و پا بزند و جز فصل‌های آخر کتاب، یک روز خوش نبیند؟! آیا او صرفاً به‌دنبال استفاده از چاشنی غم برای زیادکردن «پیازداغ» آثارش بود یا می‌خواست به مخاطبش پیام مهمی را درباره جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کرد، برساند؟ گزارش ویژه صفحه 7 را بخوانید.
* «من شخصا از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه می‌خواهم به‌طور مرتب بنده و نمایندگان را چک کنند و حتی مکالمات‌مان را هم شنود کنند. من حتی حاضرم برای این مسئله به این نهادها امضا دهم؛ چراکه امنیت این مملکت و کشور برای من مهم‌تر از خودم است. من از خدا می‌خواهم یکی مرا کنترل کند و هشدارهای لازم را به من بدهد و...». جملاتی که خواندید اظهارات فریدون عباسی،  نماینده مردم کازرون در مجلس است. پیشنهادی جنجالی که هم موافقان و هم مخالفانی داشته است. گزارشی از این مصاحبه  فریدون عباسی و واکنش های مجازی مربوط به آن را در صفحه 12 بخوانید.