منتجب‌نیا :مصلحت نیست سیدحسن خمینی کاندید 1400 شود

رسول منتجب‌نیا دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی، درباره مطرح شدن برخی اسامی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: نزدیک به یک سال تا انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده و معمولا گمانه‌زنی‌های انتخاباتی در این مقطع انجام شده و برخی اسامی مطرح می‌شوند که طبیعی است، اما تا جایی که من اطلاع دارم، احزاب اصلاح‌طلب تاکنون به بحث انتخابات ریاست‌جمهوری ورود نکرده‌اند.
این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: برخی اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۲ و ۹۶ حضور داشتند و طبیعی است که اکنون ذهنیت‌ها به سوی این افراد برای حضور در انتخابات برود مثلا این ذهنیت در بین اصلاح طلبان وجود دارد که اسحاق جهانگیری که در انتخابات ۹۶ به نفع روحانی فعالیت کرد و در این هفت‌سال معاون اول رئیس جمهور بود، به انتخابات ۱۴۰۰ ورود می‌کند مخصوصا که مورد حمایت حزب کارگزاران است. افراد دیگری هم مثل محمدرضا عارف هستند که ممکن است وارد
انتخابات شوند.
به گزارش ایسنا، منتجب‌نیا با اشاره به مطرح شدن نام سیدحسن خمینی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: امام خمینی(ره) راضی نبود اعضای بیت ایشان وارد مسئولیت‌های اجرایی شوند. به خاطر جایگاه بیت امام (ره)، مصلحت نیست که سیدحسن خمینی وارد انتخابات شود.