مردم سختی های زیادی را تحمل کردند


رییس مجلس خبرگان گفت: در سال های مختلف از جمله سال ۹۸ آشوب هایی به راه افتاد که با لطف و هدایت خداوند متعال، ناکام ماند و این از لطف خداوند است که فتنه هایی را که دنبال آشوب و اغتشاش و خرابی و ویرانی در کشور است، توسط مردم و طی یک حرکت آرام مردمی خاموش می شود.

به گزارش ایلنا، احمد جنتی افزود: از خدا می خواهم برای این مردم که سختی های زیادی را تحمل کردند، خیر و برکت نازل کند و به خصوص در این مدتی که دنیا دچار بیماری کرونا شده است، مشکلات مختلف مردم از جمله گرانی و بیکاری و مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات برطرف گردد.

دبیر شورای نگهبان گفت: تمام توجه و امید ما به لطف خدا و حرکت های انقلابی مردم است که از خدا درخواست داریم این مردم را که هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و جوانان خود را تقدیم کردند و انواع سختی هایی را پشت سر گذاشتند و محرومیت ها و محدودیت ها را تحمل کردند، خداوند خیر و برکت خود را از آسمان و زمین به سوی این مردم نازل فرماید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن از سیاست ها و تدابیر و قدرت رهبر انقلاب اسلامی گیج و درمانده شده است، گفت: این راه سختیها و ناهمواری های زیادی دارد و با لطف خداوند و تدابیر رهبر انقلاب اسلامی این راه را طی خواهیم کرد و در نهایت دشمن شکست میخورد. تحریمها نتوانست در بالاترین سطح خود کاری از پیش ببرد و دشمن هرگز از ضربه زدن به ما دریغ نکرده ولی اکنون آمریکا در حال متلاشی شدن است.

وی اضافه کرد: خداوند از دشمنان غافل نیست. اسرائیل و عربستان و آمریکا، مردم شریف و مقاوم یمن را به آتش می کشند و آل سعود در این کشور جنایت می کند و این قدرت های شیطانی و فرعونی به یاری خداوند نابود و شکسته خواهند شد و دل مردم ستمدیده شاد خواهد شد.