سایه انتقام بر سر دشمنان انقلاب


فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه شهادت حاج قاسم موجب تضاعف قدرت جهاد نزد جوانان جهان اسلام شده است گفت: دشمنان ما بدانند که هیچ جا بدون همه جا امن نیست؛ آنان با شهادت حاج قاسم منبعی دائمی از تولید خطر و انتقام را برای خود ایجاد کردند و سرانجام این انتقام دیر یا زود گرفته خواهد شد و به طور قطع سخت هم خواهد بود.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی اسلامی همزمان با سالروز پیروزی غرورآفرین حزب الله لبنان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه و روز مقاومت اسلامی در جمع فرماندهان و مسئولین نیروی قدس سپاه گفت: امروز در تمامی صحنه های تقابل با دشمنان همچنان روح جهاد جاری است و مجاهدان در صحن ماندند و دشمنان نیز افسرده و ناامید، تماشاگر صحنه های تحولی هستند که روز به روز به نفع امت اسلامی رقم میخورد.

سرلشکر سلامی هنر نیروی قدس سپاه را ارائه فرمول "غلبه عدهای کم بر دشمنان زیاد" و تفسیر مجسم آیات نورانی قرآن برشمرد و اظهار کرد: شکست دادن ائتلافی از بزرگترین قدرت های مادی تاریخ بشر که به هم پیوسته و در هم تنیده بودند و بر باطلشان متحد بوده و هستند، اقدامی بزرگ و تحقق وعده های الهی بود که توسط مجاهدان راه خدا به بهترین شکل رقم خورد.

وی جغرافیای انقلاب را میدان تقابل دائمی با دشمنان اسلام خواند و اظهار کرد: وجه مشترک تمامی این تقابل ها این بود که یک طرف آن انقلاب اسلامی با میدانداری ایران و یک طرف آن استکبار جهانی به سرکردگی امریکا بوده و گذر زمان نشان داده که انقلاب اسلامی با هوشمندی و درایت رهبرانش، حکمت ، تدبیر و عقل همواره دست برتر را در این صحنه ها داشته است؛ از سوی دیگر به اذعان نظریه پردازان امریکایی، عامل اصلی شکست امریکا فقدان حکمت و عقل در نظام راهبری آن است.

فرمانده کل سپاه افزود: بزرگترین کارکرد نیروی قدس سپاه دمیدن روح حیات به مفهوم جهاد و انتقال معنای آن در میان ملل و جوانان جهان اسلام بود.

سلامی استطاعت برای قدرت را تفکر پیرامون ساخت قدرت توصیف کرد و گفت: دشمنان آمده بودند تا اضلاع قدرت در جهان اسلام را تغییر دهند، دولت سازی کنند و همه چیز را از آن خود کنند؛ اما محصول تلاشهای مذبوحانه آنان جز اقتصادی فرسوده، قدرت نظامی ناکارآمد و ناامید و از دست رفتن هیبت و شاکله سیاسی خودساخته نبود.