سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو
 می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021


پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

ادغام زندانیان شرور با زندانیان مالی/ پیمان ماندنی‌پور: در رابطه با موضوع انتقال زندانیان اوین به زندان تهران بزرگ در ماده 7 آیین‌نامه نحوه تفکیک و طبقه‌بندی زندانیان اعلام شده که شورای طبقه‌بندی بایستی براساس تحصیلات، ویژگی‌های اخلاقی، خصوصیات رفتاری و چگونگی شخصیت زندانیان آنها را در طبقات خاص خود قرار دهند، زندان تهران بزرگ 5 زندان دارد که زندان 5 را برای انتقال زندانیان اوین قرار داده بودند. طی تصمیم داخلی زندانیان شماره 2 را که شرارتی هستند به شماره 5 انتقال دادند. یعنی زندانیان شرور را با زندانیان مالی یکی کردند. لطفاً این موضوع را انعکاس دهید تا شأن و کرامت انسانی حفظ شود.
بعد از تعویض کنتور آب، رقم آب‌بها 10 الی 15 برابر شده/ خانم آزادی: بنده مستمری‌بگیر هستم و یک خانه قدیمی در خیابان شهید مدنی دارم. 4 ماه قبل از شرکت آب و فاضلاب مراجعه کردند و کنتور آب را به علت خرابی تعویض کردند.
با توجه به اینکه مصرف آب بالایی نداریم اما مبلغ قبوض آب بعد از تعویض کنتور چندین برابر شده و چندین بار هم به شرکت آب و فاضلاب منطقه مراجعه کردیم و اعلام نمودیم که کنتوری که وصل کردید خراب است اما قبول نمی‌کنند و می‌گویند مصرف‌تان بالا است. در صورتی که قبض دوره‌های قبل موجود می‌باشد. از مسئولین محترم تقاضای رسیدگی دارم.