نسخه قطر را پیچیدیم

شاگردان گل‌محمدی با نمایشی منطقی و گل لحظات پایانی آل‌کثیر، السد را شکست دادند تا به جمع هشت تیم برتر آسیا بروند.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از صدرنشینی در گروه C لیگ قهرمانان که بالاتر از التعاون عربستان، الدحیل قطر و شارجه امارات قرار گرفت، به رقیب سرسخت و تنها نماینده فوتبال قطر در مرحله یک هشتم نهایی خورد؛ السد که در گروه D پایین‌تر از النصر عربستان ایستاد، امیدوار بود تا با استفاده از امتیاز میزبانی در بازی دیشب بتواند سرخ‌پوشان را شکست دهد ولی شاگردان گل‌محمدی با تلاش مضاعف و حملات خطرناکی که به وجود آوردند، بالاخره موفق شدند با ضربه سر تماشایی و گلزنی عیسی آل‌کثیر در دقیقه 89 به برتری یک بر صفر برابر مردان ژاوی دست یافته تا به‌عنوان تنها نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کنند.
یحیی گل محمدی بعد از پیروزی بزرگ تیمش در جدال با السد قطر با روحیه و شاداب وارد محل نشست خبری شد و به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت. سرمربی سرخ‌ها که با گل دقایق پایانی عیسی آل کثیر یک برد شیرین را برای صعود به جمع چهار تیم منطقه غرب کسب کرده بود، صحبت‌هایش را به این شکل آغاز کرد: خیلی خوشحالیم که توانستیم این بازی را ببریم. بازی سختی بود و البته لیاقت برد شدیم. با مشکلات زیادی وارد این بازی‌ها شدیم و خصوصا برای این بازی. بازی خوبی را انجام دادیم. تیم حریف
مهره هجومی خوبی داشت و توانستیم مهره‌های هجومی آنها را با دفاع تیمی خوب و خصوصا عملکرد مناسب خط دروازه و دفاع پوشش دهیم. تبریک می‌گویم این برد را به همه هواداران خوب مان که به اشکال مختلف انرژی زیادی به ما دادند.


یحیی در ادامه صحبت‌هایش گفت: از بچه‌های تیم هم باید تشکر کنم که باعث افتخار ما و همه هواداران پرسپولیس شدند. از جان خودشان مایه گذاشتند و با تمام وجود بازی کردند و فداکارانه این بازی را بردند. به تک تک آنها تبریک می‌گویم این حس غرورانگیز و برد را و احساس خوبی که در بازی برای پیروزی داشتند. این بازیکنان شایسته بهترین‌ها هستند و ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعد هم همینقدر خوشحال باشیم. ما راهی را شروع کردیم با تمام مشکلات و امیدوارم این راه خوب را ادامه دهیم. آمار این بازی به شرح زیر است:
مالکیت توپ: پرسپولیس: 41.6 درصد- السد: 58.4 درصد
آفساید: پرسپولیس: 5 - السد: 2
کرنر: پرسپولیس: 3- السد: 9
پاس: پرسپولیس: 369 - السد: 510
شوت: پرسپولیس: 10 - السد: 17
شوت در چهارچوب: پرسپولیس: 2 - السد: 3
کارت زرد: پرسپولیس: 3 - السد: یک
کارت قرمز: :پرسپولیس: یک- السد: صفر