پسران شجاع

دیدار پرسپولیس ایران و النصر عربستان با برتری پرسپولیس به پایان رسید. به گزارش خبرآنلاین، در جریان مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران از ساعت ١٨:٣٠ در ورزشگاه جاسم بن‌حمد شهر دوحه به مصاف النصر عربستان رفت که این دیدار در ٩٠ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی در دو وقت ١۵ دقیقه‌ای ادامه پیدا کند.
برای النصر در نیمه نخست عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ٣۶ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و در ادامه مهدی عبدی در دقیقه ۴٣ برای پرسپولیس گلزنی کرد. در دقیقه ٢٩
یک ارسال توپ روی سر حمدالله فرود آمد اما ضربه سر این مهاجم مراکشی از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت. در دقیقه ٣۵ خالد الغنام با دخالت بشار رسن نقش بر زمین شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه عبدالرزاق حمدالله با استفاده از این فرصت در دقیقه ٣۶ با یک ضربه چیپ دروازه پرسپولیس را باز کرد. در دقیقه ۴٣ توپگیری وحید امیری و در ادامه ارسال بشار رسن روی دروازه النصر فرصت خوبی برای مهدی عبدی ایجاد کرد و این بازیکن با یک ضربه سر گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند. در آغاز نیمه دوم بازی، روی یک خطا پشت محوطه جریمه پرسپولیس، زرد پوشان النصر صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه عبدالرزاق حمدالله با یک ضربه پای راست دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما شوت او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه این فرصت از دست رفت. در دقیقه ۶٠ احمد نوراللهی حرکتی را از سمت چپ انجام داد و با ارسال توپ روی دروازه النصر فرصت بسیار خوبی برای بشار رسن ایجاد کرد اما شوت این بازیکن بعد از برخورد به مدافع حریف، راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه ٧٢ عبدالرزاق حمدالله درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما توپ او راهی اوت شد. در دقیقه ٩٣ احمد یحیی با حرکت پشت محوطه جریمه پرسپولیس با یک ضربه پای چپ دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما شوت او راهی اوت شد. در دقیقه ١٠٣ احسان پهلوان در میانه زمین روی عبدالرحمن الدوسری مرتکب خطا شد و داور با نشان دادن کارت زرد دوم او را اخراج کرد تا پرسپولیس ١٠ نفره کار را دنبال کند.
ضربات پنالتی:
ضربات پنالتی پرسپولیس را در این مسابقه محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، شجاع خلیل زاده و علی شجاعی به گل تبدیل کردند تا پرسپولیس فینالیست آسیا شود.