سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213



نظــــــر مـــردم

سرقت و دزدی به خاطر هیجان/ آقای اکبری: در صفحه حوادث روزنامه درج شده بود که یک جوانی عنوان کرده بود که به خاطر هیجان دنبال دزدی و سرقت می‌رود. از سن 12 سالگی دنبال دزدی و سرقت بوده تا الان که 48 سالش شده و در این سال‌ها هم چند سال زندان و چند سال بیرون بوده. امیدوارم این افراد از کار زشتشان متنبه شوند.
همسان‌سازی انجام شده، اما حقوقمان در حداقل است: احمد ربانی از ساری: همسان‌سازی و یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان انجام گرفت اما حقوق ما همچنان در حداقل است. یارانه معیشتی ما را هم قطع کرده‌اند. به کجا باید رجوع کنیم؟ کسی جوابگوی ما نیست.
توهین به رئیس‌جمهوری توهین به مردم است/ آقای بهامین از کاشان: نمایندگانی که در مجلس مقابل آقای روحانی می‌ایستند و به ایشان توهین می‌کنند. می‌خواستم بگویم که شما نماینده مردم نیستید. مسأله مربوط به آقای روحانی و دولت نیست.مسأله اقتصادی برمی گردد به شیطان بزرگ امریکای جهانخوار. شما اگر راست می‌گویید مسأله پول مملکت را حل کنید.