تبریک و توصیه‌های عبدالله نوری به روحانی

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرانقدر
جناب آقای دکتر حسن روحانی؛
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران


پیروزی غرور آفرین و پرافتخار ملت ایران و انتخاب شایسته جنابعالی به مسئولیت خطیر و سنگین ریاست جمهوری که بی مبالغه، خلعت آن، برازنده وجود شماست را تبریک و شادباش عرض می کنم و دوام توفیق و بقاء خدمت ارجمندتان را، در استیفای حقوق آحاد مردم از خداوند منان مسئلت دارم.
حماسه پرشکوه ۲۹ اردیبهشت برگی زرین و ماندگار در تاریخ سیاسی ایران رقم زد و افتخاری بزرگ برای ایرانیان برجای نهاد و فرصتی تازه برای برون رفت از دشواری‌ها و بحران‌های مخاطره آمیز فراهم آورد.
مردم آگاه ایران بادرکی درست از شرایط زمانه، خردمندی و آزادی را پاس داشتند و با مشارکت بی نظیر در انتخابات، از آزمونی بزرگ، سربلند بیرون آمدند و بلوغ سیاسی خود را برای جهانیان به نمایش گذارده، صداقت، صمیمیت و خدمات بزرگ شما را ارج نهادند و با تقدیم خالصانه رای خویش، صلاحیت و کفایت شما را تایید کردند. بی تردید رای قاطع اکثریت مردم به جنابعالی، که برخاسته از آگاهی سیاسی و درک دشواری های فرا روی دولت بود، اعتماد آنان به خدمتگزاران خویش را نشان داد و مسئولیتی سنگین بر دوش ایشان نهاد.
انجام درست این مسئولیت، به کوشش پیگیر و بی دریغ دولت محترم نیاز دارد و البته بدون یاری همگان، حتی مخالفان، امکان پذیر نیست. اینک رقابت، با فرازها و فرودهایش پایان یافته و زمان برنامه ریزی بهتر و دقیق تر و کار و تلاش بیشتر در جهت پیشرفت و توسعه ی روزافزون کشور و جامعه است.
امیدوارم جنابعالی با یاری خداوند و در پرتو درایت و تدبیر سیاسی و بهره مندی از پشتیبانی صادقانه و صمیمانه مردم، بتوانید به پیمان خویش وفادار بمانید و توفیق انجام این مسئولیت سنگین و دشوار را بیابید.