«ترامپ رفت، نتانیاهو هم باید برود» / شعار معترضان صهیونیست در فلسطین اشغالی


اعتراض‌ها علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ناکارآمدی او این هفته هم در فلسطین اشغالی ادامه یافت و تظاهرکنندگان با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تاکید کردند که به اعتراضات تا برکناری نتانیاهو ادامه خواهند داد.
به نوشته روزنامه «جروزالم پست»،
سازمان دهندگان اعتراض‌ها شنبه شب در میدان «رابین» شهر «تل‌آویو» شعار «او رفته، حالا نوبت توست»را سر می‌دادند و منظور آنها، شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده است.
آنها می‌گفتند که این اتفاق باید برای نتانیاهو هم بیافتد.


در شهر قدس نیز معترضان مقابل محل سکونت نتانیاهو و خانواده‌اش تجمع کردند.
معترضان با اشاره به شکست ترامپ، خواستار کناره‌گیری نتانیاهو بودند.
درحالی که بیشتر رهبران دنیا پس از پیروزی
« جو بایدن» در انتخابات به او تبریک گفتند، اما نتانیاهو به عنوان یک متحد نزدیک به آمریکا با یک وقفه طولانی با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود، به بایدن و «کاملا هریس» معاون وی، پیروزی در انتخابات را به او تبریک گفت.
سرزمین‌های اشغالی به علت فسادهای مالی نتانیاهو و عدم توانایی وی در مدیریت ویروس کرونا، طی ماه‌های اخیر شاهد اعتراضات گسترده در خیابان‌ها بوده است.
سایر اخبار این روزنامه
خروجی مصوبه اخیر دولت تشدید رکود است نه رونق اقتصادی خوشحال‌تر از جو بایدن! (یادداشت روز) اخبار ویژه ترامپ هواداران خود را برای اعتراض به خیابان‌ها فرا خواند اعلام هزینه تست کرونا در مراکز دولتی، خصوصی و تحت پوشش بیمه افتتاح خط تولید نقشه‌های دیجیتال و سامانه مدیریت اطلاعات مکانی افزایش قیمت‌ها و احتکار زیر سایه نبود نظارت در بازار «ترامپ رفت، نتانیاهو هم باید برود» / شعار معترضان صهیونیست در فلسطین اشغالی جمهوری اسلامی از عزم خود در اجرای عدالت نسبت به عوامل ‌ترور حاج قاسم عقب‌نشینی نمی‌کند ترامپ تحقیر شده و تهدید ایران با تفنگ خالی تحریم تخصیص کامل مبلغ برداشت شده از صندوق توسعه ملی به وزارت بهداشت نا‌مگذاری معابر تهران به نام پوچگراهای عصر طاغوت!(اخبار ادبی و هنری) توزیع ۳ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه مدینه منوره نزسا در استان هرمزگان قیمت دلار و رسوایی سیاسی‌کاری مدعیان اصلاحات در ماجرای FATF خروجی مصوبه اخیر دولت تشدید رکود است نه رونق اقتصادی خروجی مصوبه اخیر دولت تشدید رکود است نه رونق اقتصادی