توزیع ۳ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه مدینه منوره نزسا در استان هرمزگان


آیین افتتاحیه رزمایش مواسات و همدلی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهرستان بندرعباس، سردار مارانی فرمانده و حجت‌الاسلام پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه مدینه منوره و تعدادی از مسئولین و مدیران استان در فضای باز و در زمین چمن مجموعه ورزشی خلیج‌فارس بندرعباس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه مدینه منوره، در این مراسم، سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: امسال چهار مرحله رزمایش مواسات و همدلی از طرف این قرارگاه برگزار شده است که در این مرحله سه هزار بسته معیشتی توزیع شد.
وی افزود: هرجا که احساس کنیم مردم عزیزمان نیاز به همراهی و کمک داشته باشند، لحظه‌ای دریغ نمی‌کنیم و با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تا ریشه‌کن نمودن معضلات و مشکلات جامعه راحت نخواهیم نشست و خواب و آرامش ما زمانی است که همه مردم به‌ویژه نیازمندان در آسایش و آرامش قرار گیرند.
سردار مارانی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال تاکنون ۱۰۰ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است و در هفته‌های آینده نیز ۵۰ هزار پرس غذای گرم دیگر نیز توزیع می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام‌جمعه شهرستان بندرعباس نیز در این مراسم گفت: در اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، رزمایش مواسات و همدلی با هدف کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا برگزار شده است.
وی افزود: در این شرایط بسیاری از افراد از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند و یا شغلشان را از دست داده‌اند که این کمک‌های مومنانه حرکت بسیار خوبی است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان ضمن تحسین این اقدام بموقع و شایسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این کار خداپسندانه که تاکنون چندین مرحله توسط سپاه انجام شده، قابل ستایش است و نمایش کامل همدلی و همراهی نیروهای مسلح کشور با مردم عزیز و شریف ایران اسلامی می باشد.
امام‌جمعه بندرعباس گفت: مردم هرمزگان نیز در رزمایش همدلی تاکنون نقش بسیار مهمی داشتند و به نیازمندان کمک کرده‌اند.
سایر اخبار این روزنامه
خروجی مصوبه اخیر دولت تشدید رکود است نه رونق اقتصادی خوشحال‌تر از جو بایدن! (یادداشت روز) اخبار ویژه ترامپ هواداران خود را برای اعتراض به خیابان‌ها فرا خواند اعلام هزینه تست کرونا در مراکز دولتی، خصوصی و تحت پوشش بیمه افتتاح خط تولید نقشه‌های دیجیتال و سامانه مدیریت اطلاعات مکانی افزایش قیمت‌ها و احتکار زیر سایه نبود نظارت در بازار «ترامپ رفت، نتانیاهو هم باید برود» / شعار معترضان صهیونیست در فلسطین اشغالی جمهوری اسلامی از عزم خود در اجرای عدالت نسبت به عوامل ‌ترور حاج قاسم عقب‌نشینی نمی‌کند ترامپ تحقیر شده و تهدید ایران با تفنگ خالی تحریم تخصیص کامل مبلغ برداشت شده از صندوق توسعه ملی به وزارت بهداشت نا‌مگذاری معابر تهران به نام پوچگراهای عصر طاغوت!(اخبار ادبی و هنری) توزیع ۳ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه مدینه منوره نزسا در استان هرمزگان قیمت دلار و رسوایی سیاسی‌کاری مدعیان اصلاحات در ماجرای FATF خروجی مصوبه اخیر دولت تشدید رکود است نه رونق اقتصادی خروجی مصوبه اخیر دولت تشدید رکود است نه رونق اقتصادی