مخالفان کنسرت در آبادان ناکام ماندند

مخالفان کنسرت در آبادان ناکام ماندند
«ایران»: کیوان ساکت نوازنده مطرح تار و سه تار جمعه شب 5 خرداد ماه در شهر آبادان به روی صحنه رفت. اتفاقی که طی یکی- دو روز گذشته با حواشی بسیاری روبه‌روشد. تقریباً 48 ساعت پیش از اجرای این برنامه بنرهای این کنسرت را پاره کردند و به پایین کشیدند و پس از آن خبرهایی پیرامون این برنامه و ممانعت عده‌ای از گروه‌های تندرو برای برگزاری این کنسرت درفضای مجازی منتشر شد. عده‌ای که بار دیگر تصمیم داشتند مقابل قانون و مجوزی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌شود ایستادگی کنند، اما سرانجام این اتفاق به بار ننشست و کیوان ساکت توانست به همراه بهنام ابوالقاسم (نوازنده پیانو) و دانیال عطارزاده (نوازنده تار) در تالار مهر آبادان میزبان مخاطبانش باشد.
این هنرمند در خصوص این اجرا به «ایران» گفت: با وجود اتفاقاتی‌که پیش از اجرا رقم خورد تصور نمی‌کردم این کنسرت با استقبال کم نظیر و غافلگیرکننده مردم خونگرم این شهر برگزار شود. در حالی که ما تنها سه روز فرصت تبلیغ و بلیت فروشی این برنامه را داشتیم اما خوشبختانه تمامی بلیت‌ها در ساعات اولیه به فروش رسید به‌طوری که عده‌ای نتوانستند در این برنامه شرکت کنند.
وی افزود:سپاس و قدردانی از تمام کسانی که لطف کردند و همدل و همراه ما بودند. ساکت درادامه گفت: در این برنامه سه ماشین نیروهای مسلح حراست منطقه آزاد با ٨ نیروی مسلح و عده‌ای با لباس شخصی در بین مردم امنیت سالن را بر عهده داشتند. البته ما با کسانی مواجه هستیم که در هر حال خود را به نادرستی محق می‌دانند و با موسیقی و هنر عناد می‌ورزند بنابراین اندکی احتیاط شرط عقل است والا در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن -شرط اول قدم آن است که مجنون باشی.