کلیات لایحه بودجه ١۴٠٠ تصویب شد

اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٠ به کلیات این لایحه رای دادند.
به گزارش ایسنا، در جلسه بعدازظهر سه‌شنبه کمیسیون‌ تلفیق کلیات لایحه بودجه به رای گذاشته شد که با ٢٣ رای موافق، ١٩ رای مخالف و ۱ رای ممتنع به تصویب رسید. کمیسیون‌ تلفیق از روز شنبه وارد بررسی کلیات لایحه بودجه ١۴٠٠ شده بود.
پس از تصویب کلیات لایحه بودجه، کمیسیون‌ تلفیق بررسی این لایحه در بخشهای درآمدی را آغاز خواهد کرد. صبح دیروز رئیس جمهور درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ نامه ای به مجلس داده بود که اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز بعداز ظهر خود نامه رئیس جمهور در مورد اصلاح بودجه  را نیز بررسی کردند.
همچنین سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٠ از بررسی اصلاحات لایحه بودجه در کمیته‌های کمیسیون‌ تلفیق خبر داد.


رحیم زارع در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای گذشته بحث‌های کارشناسی زیادی از سوی موافقان و مخالفان کلیات لایحه بودجه در بخش‌های نفت، مالیات، سلامت، آموزش و همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح شده است. امروز نیز در جلسه کمیسیون تلفیق مخالفان و موافقان مباحث خود را مطرح کردند و نهایتاً کلیات لایحه بودجه به تصویب رسید.
وی افزود: ۱۶ کمیته تخصصی کمیسیون تلفیق از فردا تا جمعه بررسی‌های خود را در مورد اصلاح بودجه، جاهایی که می‌توان به دولت کمک کرد و واقعیت‌های بودجه انجام خواهند داد و آن را به کمیسیون تلفیق ارائه خواهند کرد.