هزینه سنگین برخی از نظرها

مجید ابهری‪-‬ گاهی در شرایط خاص حرف‌ها ونکاتی مخصوصا از سوی بعضی از مسئولین و دست اندرکاران مطرح می‌شود که علاوه برتنش واضطراب در میان مردم مخصوصا نخبگان، آثار و عوارض منفی آنها در خارج از کشور غیرقابل پیش‌بینی وبعضا بسیار پرهزینه می‌باشد. صدالبته هزینه‌های قابل رویت بسیار متفاوت‌تر از هزینه‌های نامرئی و ناملموس هستند. بسیاری از سخنان و نکات صرفا در جهت بهره‌برداری داخلی بیان وعرضه می‌شوند و برخی دیگر موجب ارزش و نفوذ منطقه‌ای وبعضی موجب ایجاد امواج تفکر در جهان می‌گردد. کسانی که به نام نظم وامنیت با زانو یک سیاهپوست نگون بخت را خفه کرده و می‌کشند، دستگیری یا مجازات یک قاتل یا یک قاچاقچی را خشونت از سوی ما اعلام وجنجال به پا می‌کنند.بدون آنکه بگویند این فرد، ده‌ها وصدها خانواده را با به اعتیاد کشاندن فرزند یا پدر وبرادر آنها متلاشی وپریشان نموده اند. حتی توانمندی‌ها و دستاوردهای ما را به هیچ انگاشته و نقاط ضعف ما را بزرگتر می‌نمایند. در شرایطی که صهیونیزم با حرکت‌های موذیانه خود قصد روشن کردن آتش جنگ در منطقه ما را دارد و می‌خواهد در روزهای اخر عمر سیاسی ترامپ کاری به دست او داده و بایدن را در وضعیت آچمز قراردهد.
در دورانی که کشورچه‌های اطراف ما برای حمله
به آمریکا به ما نذر ونیاز می‌کنند ومشکلات ریز ودرشت ما توسط استکبارمستقیم و غیرمستقیم اظهار می‌گردد، برخی از دولتمردان با بیان مطالب ونکاتی دشمنان را تحریک کرده
و برای آنها شواهد و اسناد ارائه می‌نمایند.
آقای رئیس جمهور! ما حامی آمریکا نبوده وچشم دیدنش رانداریم ومهم‌تر اینکه نقد مشفقانه و توقعات برادرانه مارا تضعیف دولت قلمداد نفرمایید در حالیکه عملکرد بعضی از اعضای تیم حضرتعالی حتی مورد تایید وقبول شما نیز نمی‌باشد. اصلی‌ترین نقاط ضعف دولت شما عدم هماهنگی وکندی حرکات آنها می‌باشد اگر این آسیب‌شناسی‌های دلسوزانه نیز نباشند(هرچند که وقعی به آنها گذاشته نمی‌شوند) دیگر اداره کشور تبدیل به تمرین‌های کلاسی می‌گردد. شما گفتید:«اگر کسی دولت را تضعیف کرد حامی آمریکاست». این سخن ازسوی برخی مدیران مژدگانی داشته و چراغ سبز به همه هنجار ستیزی‌های اداری واجرایی برخی می‌باشد. ترامپ نه از حکومت بلکه از زندگی در هفته‌های آینده سرنگون خواهد شد. دقت و عنایت ویژه به این نکته گفته شده از سوی رئیس جمهور محترم حساسیت موضوع را آشکار می‌سازد. حالا اگر ترامپ به اجل خدا بمیرد یا به تیر غیب گرفتار شود بهانه لازم به دست گرگهای درنده خواهد افتاد تا به کشور ما حمله نمایند. مگر آنها برای قتل سلیمان دلها اعلام قبلی کردند؟ اگر کسی اهل تحقیق باشد با بررسی مطالب روزنامه‌های جهانی به جنجال وهوچیگری بوق‌های مزدور پی خواهد برد. در شرایط فعلی که ترامپ با رویی سخت و محکم‌تر از بعضی سنگها حاضر به ترک کاخ سیاه نیست؛عوامل موساد وفراماسون برای حذف دنبال فرصت وبهانه‌ای مناسب می‌گردند. و مباد که این بهانه توسط ما بدست آنها داده شود که هوشیاری همه ما در این برهه از اوجب واجبات است.