سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــر مـــردم

‌ بهترین زمان برای هرس کردن درختان/ سلیمان بلغار: وقتی درختان کنار خیابان تهران را می‌بینیم که شاخه‌های بلندی در خود دارند منتظر هرس توسط عزیزان در شهرداری می‌شویم. ولی الان که بهترین زمان برای هرس است در بعضی جاها این کار انجام نمی‌شود. خواهشمندیم در این زمان که درختان نیاز به هرس دارند، شهرداری هرس آنها را به بهار موکول نکند.
دزدی دریچه‌های فاضلاب/ علاالدین خام فروش: چرا جلوی دزدی دریچه‌های فاضلاب گرفته نمی‌شود؟ چون باعث به خطر افتادن جان کودکان و عابران پیاده می‌شود. از مسئولان محترم پلیس و شهرداری درخواست می‌کنم که به این موضوع رسیدگی شود.
تعمیر و عریض کردن جاده سنقرد به بیستون/ مرتضی امینی: جاده سنقرد به بیستون در وضعیت اسفناکی به سر می‌برد و هر روز شاهد تصادف‌های زیادی در این جاده هستیم. لطفاً مسئولان راه و ترابری نسبت به تعمیر و عریض کردن این جاده اقدام عاجل کنند.
‌‌همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ فتح‌الله عدنی: با کدامین قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری را 70 درصد اضافه کردند و با کدام قانون دیگر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را 20‌درصد اضافه کردند؟ مگر چند نوع قانون داریم؟