همه 41 میلیون رای مورد تایید شورای نگهبان حلال است

دکتر مصطفی کواکبیان در جمع نمازگزاران قیامدشت گفت : (میزان رای ملت است) شعار سیاسی امام‌خمینی(ره) نبود بلکه فتوای فقهی ایشان بود.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، در اولین جمعه ماه مبارک رمضان دکتر مصطفی کواکبیان که در جمع نمازگزاران مراسم نماز جمعه سخن می گفت به تفضیل در مورد انواع روزه سخن گفت و ذکر و یاد خدا را که موجب ارامش قلبهاست دستاورد های مهم ماه مبارک رمضان و دوری و اعراض از ذکر الهی را موجب سردرگمی و تنگی و سختی معشیت دانست.
وی حماسه 29 اردیبهشت را سر افرازی و اقتدار ملت ایران دانست و گفت : همانگونه که در ملاقات سفیر انگلیس گفتم انتخابات ما می تواند درس مردم سالاری و دموکراسی را به بسیاری از کشور های دنیا یاد بدهد.
وی گفت: باید بد اخلاقی ایام رقابت انتخاباتی پایان یافته تلقی نموده و همه دست به دست هم دوران رفاقت را برای حل مشکلات مردم به ویژه رفع موانع تولید و حل موضوع بیکاری شروع کنیم. باید همه به رای شورای نگهبان تمکین کنیم همانگونه که ما احراز صلاحیت نشدیم تمکین کردیم. رای مردم را به حلال و حرام تقسیم نکنیم و بدانیم همه 41میلیون رای مورد تایید شورای نگهبان حلال بوده است. وی گفت‌: با وجود مقام معظم رهبری قطعاً هیچ کس نمی تواند خلاف ارزش های دینی و معنوی پیگیر اجرای سند 2030 در آموزش پرورش باشد.


نماینده مردم تهران ری اسلام شهر شمیرانات و پردیس با اشاره به برگزاری انتخابات مستقل شورای شهر قیامدشت و پیگیری قبلی نمایندگان مجلس و فرماندار و بخشدار و امام جمعه محترم برای ارتقای قیامدشت به شهر که بالای پنجاه هزار نفر جمعیت دارد از وزیر کشور خواست هرچه سریعتر این مصوبه را ابلاغ نماید.
وی با تبریک انتخاب پنج نفر از اعضای شورای شهر قیامدشت از انان خواست جهت احداث پل ارتباطی از جاده اصلی را به این شهر پیگیری‌های لازم به عمل اید.
دولت به مطالبات فرهنگیان توجه ویژه کند
همچنین گفتنی است روز جمعه مراسم افطار با میزبانی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی‌  در تالار معلم اداره آموزش و پرورش منطقه 6 تهران برگزار شد .
در این نشست که جمعی از فرهنگیان، اعضای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی‌و نیز تعدادی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش شرکت داشتند مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی‌به ایراد سخن پرداخت .
وی ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (‌ره‌) و نیز تبریک به مناسبت پیروزی حسن روحانی در حماسه 29 اردیبهشت گفت که این روز، روز تثبیت جمهوریت نظام بود .
کواکبیان ضمن اشاره به بداخلاقی‌های فراوان صورت گرفته در این دوره از انتخابات به ماجرای فیش‌های نجومی‌اشاره کرد و با تاکید بر ضعف دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات در این مورد عنوان کرد که کل سه دستگاه به 30 میلیارد تومان نمی‌رسید اما صدا و سیما در این موضوع کلی جار و جنجال کرد اما در ماجرای املاک نجومی‌تهران که فقط یک مورد آن 45 میلیارد تومان بود سکوت کرد .
کواکبیان از رئییس جمهور منتخب ملت خواست که مطالبات به حق مردم را فراموش نکند.
این نماینده مجلس از روحانی ضمن اشاره به مطالبات فرهنگیان و معلمان و ضرورت توجه ویژه به آن عنوان کرد که اگر معلمان پشت سر روحانی نبودند روحانی رای نمی‌آورد. این سخن کواکبیان با تشویق بی وقفه حاضران رو‌به‌رو گردید.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی‌تصریح کرد که در مراجعه به بیش‌از 42 شهر فرهنگیان و معلمان از وضعیت موجود به شدت گلایه داشتند اما گفتند که رایشان روحانی است .
وی با بر شماری نواقص قانون انتخابات ریاست‌جمهوری خواهان عزم ویژه دولت در اصلاح این قانون شد‌. کواکبیان در پایان گفت که دوران رقابت گذشته است و باید همکاری‌ها، رفاقت‌ها و همدلی‌ها آغاز گردد. وی به نقش حقوق شهروندی در تنظیم روابط اشاره و خواهان اجرای همه جانبه آن گردید. پس از سخنرانی کواکبیان خانم حاتمیان به عنوان نماینده مجمع فرهنگیان ایران اسلامی‌ضمن تشکر از حضور فرهنگیان و معلمان مطالبی را در مورد طلاق عاطفی در خانواده‌ها و نیز تکنیک‌های اصلاح این وضعیت بیان نمود‌.