پیروزی در انتخابات پایان کار نیست، بلکه اول کار است

معاون اول رييس جمهور با بيان اينكه در مقطع فعلي با رأي بالاي مردم به دكتر روحاني فرصتي ملي و بزرگ براي عبور از تنگناهاي كشور پيش‌روي ما قرار گرفته است، گفت: بايد از اعتماد و اميد مردم و از همبستگي ملي كه بيش‌از 40 ميليون نفر را به پاي صندوق‌هاي راي كشاند استفاده كنيم و مطمئن هستم با اتكا به اين فرصت هيچ مشكلي در كشور لاينحل نخواهد بود. 
به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگيري عصر شنبه در ضيافت افطار رييس‌جمهور با وزراء، معاونان، استانداران و روساي سازمان‌ها با گراميداشت ياد امام‌خميني(ره) اظهار کرد: مردم در انتخابات با راي خود اعلام كردند كه چه مي‌خواهند و چه نمي‌خواهند.
وي افزود: تلاش كرديم در انتخابات نشان دهيم كه كشور براي آينده بهتر با دو تفكر و دو رويكرد روبرو است كه خوشبختانه هر دو رويكرد در سالهاي گذشته تجربه شده و كارنامه عملكرد اين دو تفكر نيز قابل رويت است و راه و بيراهه براي مردم روشن شده است. جهانگيري تصريح كرد: ما به عنوان مسئولان كشور بايد بدانيم كه پيروزي در انتخابات پايان كار نيست بلكه اول كار است و پرسشي كه بايد همه به آن بپردازيم اين است كه چگونه از سرمايه اجتماعي كه در كشور ايجاد شده استفاده كنيم.
وي با تاكيد بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ ميان دولت و نخبگان كه بايد مورد توجه همه بخش‌هاي دولت باشد خاطر نشان كرد: بايد دولت الكترونيك را در سال ۹۶ و حداكثر تا اوايل سال ۹۷ راه اندازي كنيم تا ارتباط رودر روي ارباب رجوع با دستگاه‌هاي اجرايي به حداقل برسد. معاون اول رييس جمهور تصريح كرد: موضوع اقتصاد مقاومتي و آسيب‌هاي اجتماعي كه هر دو مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب است بايد در صدر كارها قرار گيرد و به طور ويژه 


به اين دو موضوع بپردازيم.