قول رئیس‌ دستگاه قضا برای رسیدگی ویژه به گزارش‌های مجلس درباره گرانی‌ها

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگویی در تشریح موضوعاتی که در این کمیسیون مشمول ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس شده‌اند، گفت: نقض قانون در واگذاری سهام عدالت با محوریت کمیسیون اقتصادی مشمول ماده ۲۳۴ آیین‌نامه شد و گزارش آن به صحن علنی ارائه شد.
وی ادامه داد:‌ عدم اجرای ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان هم موضوع دیگری بود که توسط کمیسیون اقتصادی برای اعمال ماده ۲۳۴ پیگیری شده، همچنین عدم اجرای دقیق طرح جامع مالیاتی به‌صورت کامل در این کمیسیون برای اعمال در دست رسیدگی است.
امیرآبادی فراهانی تأکید کرد:‌ همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی درباره گرانی و نابسامانی‌های اخیر بازار در صحن علنی هفته گذشته قرائت و نمایندگان با ارسال این گزارش به قوه قضائیه به استناد ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس موافقت کردند. بر این اساس از دستگاه قضا انتظار داریم تا هر چه سریع‌تر نسبت به رسیدگی به این گزارش اقدامات لازم را انجام دهد.
به گزارش خانه ملت، عضو هیئت‌رئیسه مجلس بیان کرد: در جلسه‌ای که با آقای رئیسی رئیس ‌قوه قضائیه داشتیم، به ما اعلام کردند گزارش‌هایی که در قالب اعمال ماده 234 آئین‌نامه و تحقیق و تفحص از مجلس به دستگاه قضا ارسال می‌شود را به‌صورت ویژه مورد رسیدگی قرار خواهند داد.
سایر اخبار این روزنامه
دولت؛ در اوج‌گیری دوباره کرونا همه مقصرند غیر از ما! لبنان به راه‌حل نصرالله چشم دوخته است (یادداشت روز) اخبار ویژه تازه‌ترین مصوبه ضداسلامی؛ فرانسه نماز خواندن در دانشگاه را ممنوع اعلام کرد! سال گذشته ایران حدود ۳ میلیارد دلار بنزین صادر کرد رونمایی از دستاوردهای جدید هسته‌ای از گازدهی به سانتریفیوژهای جدید تا تست مکانیکی IR-9 تعطیلی بازارها و اصناف در شهر های قرمز و نارنجی با آغاز محدودیت‌های کرونایی موضع مداخله‌جویانه و گستاخانه سفیر فرانسه درباره انتخابات ایران اعلام نظر مجمع تشخیص درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری دل‌بستن به وعده صوری رفع تحریم مانع به ثمر نشستن قانون لغو تحریم‌ها می‌شود برجام پایه‌ای برای گرفتن امتیازات دیگر از ایران است دولت کشور را دو قفله کرده و امسال باید سال گشایش باشد قول رئیس‌ دستگاه قضا برای رسیدگی ویژه به گزارش‌های مجلس درباره گرانی‌ها دولت؛ در اوج‌گیری دوباره کرونا همه مقصرند غیر از ما! دولت؛ در اوج‌گیری دوباره کرونا همه مقصرند غیر از ما!